2005-08-13 22:28:08小蜜蜂

忙.........

自從BB同Ah Faat返左去之後,我又開始計劃開舖既事......雖然係好忙.....係短短幾日簽約到攞貨開擋,都好快架.....但係都好開心........又希望我地幾個股東能夠互相扶持..........好多人都唔睇好.....但係我地都會盡力而為.........

最近都冇咩特別......只係好多時都掛住BB.....

尋日去睇徐小鳯演唱會.....都算ok,都冇咩悶場.....但係佢就老左好多....但係d歌都係咁好聽.........而d歌詞仲好好......唔學得而家d所謂流行曲咁,咁冇品味而粗俗.........因為怕走果時多人.....所以我地都未完就走lu.......

頭先同BB講電話......佢又話唔舒服.....又話熱,又話涷.....佢真係要好好保重身体至得.......

今日要成3點幾先至攪掂開張.......最乖都係健欣尼聽我.......重做左我第一個客........多謝晒啦.........


2005年8月13日