2005-07-14 10:14:29小蜜蜂

重拾書本

前幾日去左Business Management度interview........果個headmaster好nice,完全冇架子..........佢重話好欣賞我咁勤力喎......多謝多謝佢呀...........佢話基本上冇問題.......但係因為我係遲左申請........只可以為後補生.........重話我以前既degree唔同而家果個申請........所以冇得縮短課程.......要讀6年咁多.........我諗都唔緊要啦........如果佢地收我.......我致在終生學習啫......又唔係趕住用尼搵食.........得唔得都唔緊要........因為我都交比神.......如果神話可以既...........咁咪讀喎........

中七放左.......雯雯入左中大,Raymond好嘢喎.......有2個B......而靜文就麻麻地,希望佢可以入到大學........而永健為左English肥左,入唔到而開心,我睇到都為佢難過.......一個熱愛讀書既小朋友.......而唔能夠讀大學......我相信佢會有其他途徑既...........我地一定會支持佢架...........希望佢唔好唔開心