2005-06-11 23:13:40小蜜蜂

可憐蟲

佢仍然生活係自我既世界裏面............多麽可憐!! 其實咁樣做.....並不會令佢改變.....令佢越踩越深..........經一事,長一志.....似乎對於佢並不合用..........但我諗好多人有興趣佢既將來囉........哈......哈.....連我都係,八掛嘛........想知道佢係變成點囉.............


如果留言既人,真係佢所講係識佢既,我想勸佢無謂再費力氣去憎尼個唔會悔改既人.........倒不如忘記尼個曾經相識的人...........反而還好過d........

我仍然相信......原諒人......係釋放自己既一個最好方法.........因為原諒左佢之後........你會漸漸忘記佢原來佢亦曾經出現係你人生裏面.......正如好多好多既人.................哈哈.........唔記得晒lu...........



2005年6月11日 (端午節)