2009-09-12 15:09:13梅子小姐

Out from Under

Out from Under[改頭換面]


Breathe you out
(生命中就要少了你)
Breathe you in
(你卻又闖了進來)
You keep coming back to tell me
(你的身影卻無法停止告訴我)
you're the one who could have been
(你是無可取代的唯一)
and my eyes see it all so clear
(從我眼中看到的這一切是那麼的清晰)
It was long ago and far away but it never disappears
(這雖然已經是過去式了卻未曾在記憶中消失過)
I try to put it in the past
(我試著抹弒這段過去)
Hold on to myself and don’t look back
(卻要堅定自我不能回首)


I don’t wanna dream about
(我不想在夢見)
All the things that never were
(今非昔比的過去)
Maybe I can live without
(也許我就這樣無憂無慮的生活著)
When I'm out from under
(我需要改頭換面)
I don't wanna feel the pain
(我不想為此再疼痛)
What good would it do me now
(又是哪招能對我好)
I’ll get it all figured out
(我終將了解)
When I'm out from under
(我需要改頭換面)


So let me go
(所以讓我離開)
Just let me fly away
(就讓我遠走高飛)
Let me feel the space between us growing deeper
(讓我感受我們之間微妙變化的空間)
And much darker every day
(還會有更黑暗的日子)
Watch me now and I'll be someone new
(看著現在的我而我將嶄新開始)
My heart will be unbroken
(我的心將不再破碎)
It will open up for everyone but you
(除了你我將對大家敞開心房)
Even when I cross the line
(即使我將跨越那不可能的情感)
It's like a lie I've told a thousand times
(就是我說過那上千次的謊)


And part of me still believes
(我心深處仍不斷相信)
When you say you're gonna stick around
(你說你會留在我心中)
And part of me still believes
(我心深處仍不斷相信)
We can find a way to work it out
(我們有能力解決這情感習題)
But I know that we tried everything we could try
(但我了解我們已經盡力去試了各種方法)
So let's just say goodbye
(那就道別吧)
Forever
(永遠(的道別))