2008-05-19 12:23:17~LiNGwInG~

講下o者...........廢話. 十

標題真係一樣唔知點o既野~~
我真係諗唔到又唔可以唔寫..........


好耐之前睇過本書講,

有個人好愛你, 而你又愛佢,
但佢做o左件錯事.......
如果你真係真係唔想離開佢o既話,
你就原諒佢一次, 但只係一次.........

因為o個個好愛你人o既人會記得,
咁樣做係錯o既, 係會令你唔開心同傷害到你o既......
以後都唔會再做再傷你~~



...............其實我根本唔信~~
對人性我一直都係抱不信任態度,
o係利害關係同私心之下, 有咩係唔可以出賣, 有咩係可以做唔出???


求人不如求己, 靠人不如靠自己~~
起碼心安理得......我唔欠人野~

(老豆想當年金句:
我成世人都冇"爭"過人野, 你話我"爭"你錢?? 叫你"掃把"黎見我~~!!)

其他野就真係當bonus......



但尋晚呢.........發生o左件事,
令我覺得.........本書講o既野, 其實都有可能發生o既~~~


尤其係o係d 唔清醒o既時候,
佢都有諗到,


唔...............加分俾佢啦~~~

呵~