2004-01-09 20:47:00亞ling

今年

  今日已經係一月九日喇!終於有時間寫下本年度既一D回顧。上年一月一日好不幸地見自己鐘意既人同另外個女仔一齊,雖然唔係拖手,但係我都已經好唔開心。之後同呢個男仔都糾纏一段唔短既日子,所謂既糾纏係佢成日揾我,又講一D令隔離既人誤會既野,佢仲以為我同一個好FRIEND既男仔有野,如是都咁過五、六月,我對佢開始無感覺,可能係因為大家有距離,佢既生活、喜好、朋友甚至之後既工作都同俄係兩個世界,未同佢一齊我已經覺得我地唔會長久,好彩無同佢一齊,因為係暑假既時候我遇到生命中一個好重要既男人,佢就係我而家既男朋友。
  我係暑假既時候去影音使團度幫手拍《亞洲英雄》,係個度我做場記,呢份工真係好鬼辛苦,但當中學識好多好多野,而我男朋友就係呢套戲既副導演。仲記得第一次見佢個陣佢個樣有少少傻,講野仲好斯文(原來唔係架)。我跟住個兩個月就跟佢做野,有當初好鬼憎佢(因為佢唔同我講野,後來我先知原來佢怕人地話佢開工時間溝女),到後來我地做好朋友,再拍埋拖。都只不過係三、四個月既事。我從來無諗過自己會鐘意呢類男仔,但竟然最後會同佢一齊,仲諗住結婚(咁當場係四、五年後既事la^^)同佢一齊之後真係好開心,佢對我好好,好珍惜我,佢會同我講將來,比起我以前既男朋友好好多。
  係今年,我都好想可以好似上年一樣同佢開開心心,唔好成日嗌交,仲有希望家庭和睦,我屋企就快多個BB,雖然我唔係好接受到呢個亞嫂,但都希望佢肚裏既BB健康平安。係呢度希望我既朋友都開開心心,(因為呢期有好多朋友仔失戀),唔洗再為感情煩惱。