2008-09-15 12:54:52pop guy

不快樂的原因

9月14日 熱

中秋節竟然有33度
世界末日了!

每一年ge中秋節都唔會過得開心
因為每一年ge中秋節我都會食完飯夜晚出去
whatever做乜野都好.都係會俾人鬧的





今年
有人話: 你咁早走?佢地都未走你就走.一間你走左佢地又係度嘈ga la
    仲有!你呢幾日又夜返.下??咁夜打牌?
喂!大佬呀.你自己都成日夜晚打牌啦.唔好懶係出奇啦!
個point係.你唔俾我早出去但係又要我早返.其實我可以唔洗出去lo
咁其實我就唔知你想我點ge.



舊年: 因為舊年係人地屋企. 冇乜點鬧.但係我知佢地唔gur

我好記得有一年
約左呀淇9點幾出黎.點知去到11點幾都未等到佢電話
結果我係12點先出去.
又有人話:咁夜你出去做咩呀?然後個一個鐘頭每隔5至10分鐘我個電話就會響起
結果呀淇1點先返到黎.我ge限時就係1點要返屋企.
好!!!返到屋企我電話先停左唔響.
呢一年我係喊住咁過的.







自今年開始.我終於都對中秋節產生憎恨之情!
多謝哂呀!!!!真係好多謝屋企俾我ge歡樂!!!