2007-04-18 10:43:37『 令™〃鬼娃♡』

Darkness

Don’t know why I’m feeling so sad...
but i know, it’s you...
”Let It Be”, MAYBE...Will Be...

你想要的 我卻不能夠 給你我全部
我能給的 卻又不是你 想要擁有的
我們不適合 卻不想認輸
好幾次 我們抱著彼此都是想要哭...

你原來一直都在 你原來都不曾離開
一直深深相信 就算分開 我們的愛仍在
其實你一直都在 一直在我心裡陪伴
我一直在期待 你有一天 回來
原來你 一直 都在

For what I’ve done
I start again
And whatever pain may come
Today this ends
I’m forgiving what I’ve done

I’ll face myself
To cross out what I’ve become
Erase myself
And let go of what I’ve done

What I’ve Done
What I’ve Done
Forgetting what I’ve done


我到底做了什麼
我要面對自己
我要劃掉變樣的我
忘卻自己 放逐變樣的我

放下你對我的成見 讓它擱置
我要用不既定的雙手清除紀錄
迎接寬容 洗刷一切

面對變樣的我
重頭開始 無論會碰上什麼痛楚
今天要做個了結
我要寬恕變樣的我

上一篇:

下一篇: