2008-04-20 14:32:14肥肥瘦瘦毛毛

綠毛幻想故事 七(上)

近來有點燥,我諗係因為讀書果時既壓力吧。
果時,我仲記得走果時,你同我講過,希望我可以俾心機d讀書。
我唔知首,我有冇真係做到。

唔知係為左你定係點啦。不過,我諗都係為左自己同埋sponsors架啦。
因為佢地俾錢既,所以,應該要回報翻佢地。仲有,因為都係對自己好既,又點樣可以唔俾心機呢?

所以,我好俾心機咁樣溫習13過,有時候,我都係受唔到電腦既引誘。
但係,我都會盡力咁樣去做好自己。希望可以到之後可以同自己講:我一生無悔啦。

***************************************

其實,我俾左果個農場俾毛毛佢地,佢地都好開心同埋可以俾佢地有個地方去住,佢地都會好安全,就算無左我,佢地都唔會無野食。

佢地好細隻果時,就已經展現出佢地係某一方面有努力。
好似橙仔喋羊,我地好似無點樣講過佢地,因為肥主人走左之後?都無繼續寫原本果章既農場往事。
其實,果時,綠毛搵到佢地既朋友仔,佢地三隻加埋佢地既fd,佢地都好開心咁樣一齊生活。當然,佢地隻隻都係咁的話,瘦瘦同埋其他人要留佢地係農場裏面,根本就唔係咩野同。
佢地就係咁樣,就留左係農場裏面好開心咁樣生活喇。

橙仔,係其中一隻。
佢會幫下手去種下d農作物同埋幫下手去做飯。
雖然佢地都幫唔到好多手,但係佢地都好開心咁樣當係玩咁樣做每一個家務。
佢地可以當自己係呢個家既一份子加埋人地可以當自己擁有呢個家。所以,佢地都好樂意去做每一件事。

有一日,瘦瘦係度煮緊飯果時,拿著d唔食、食材俾橙仔,叫佢拿去掉左佢。
因為果d食材已經係過左期,或者係變左質。其中幾個,令到橙仔有d興趣,到底係咩野呢?
係薑、蒜、薯仔。

點解唔用得呢?就係因為佢地已經發左芽....如果仲繼續食的話,聽說有機會會致癌或者係令人食物中毒既。
所以,瘦瘦就叫橙仔拿去掉左佢。

果時,橙仔覺得呢類生命好特別。所以佢不單止無掉到佢,仲拿左去樹底下去種。
瘦瘦無理到佢,因為如果佢覺得有用,而又唔係拿來食的話,都無咩所謂既,加上佢都係諗得岩既因為都係生命嘛。

估唔到佢由果日開始,佢就鐘意左去種植。
好得意既橙仔,佢開始種D唔同種類既野,有時候,佢會落田幫下手,亦都學到唔少既野。
有咩野地方可以好得過係農場裏面學種植呢?

佢大隻左以後,佢去左好多唔同既地方果度學點樣去植野同埋整野食。
佢去過葡萄園果度學點樣整酒、果醬等等。
亦去過好多唔同既大學裏面學種植既方法。

佢同埋綠毛、黑仔佢地一齊學點樣建一個好大既高樓式種植場。
係世界上面,唔夠50個人見過呢類建築物。雖然呢樣野係有可能可以發生,但係,世人都無呢種咁樣既思想、錢、投資者。
因為,基本上對佢地來講,係回唔到本既..
係呢個社會,只有橙仔會做d咁樣既野。因為...農場實在唔夠位俾佢種好多野呢。

佢地幾隻毛一齊諗~
橙仔負責去講解點樣去種同埋需要d咩野。
然後,綠毛去諗下有咩野辦法可以令到橙仔想要果d野實現。因為,如果你有80層樓,你首先要諗下係咪層層都可以有太陽先啦。仲有,點樣淋花都會係一個問題...當然,仲有好多其他既問題啦...
到左黑仔,由於佢除左係一個好好既廚師以外,仲係世界上面最厲害既「巴別」式建築師。
起到80層既樓可以唔會有倒塌既危險同埋仲可以承受到好強大既風力、侵蝕等等既大自然既力量既,就只有佢。

最後,一棟有80層既植物園就咁樣起好左啦。

佢地咁多隻毛都好開心。佢地都會一齊開會、傾偈,諗下點樣先可以做到合作。
綠毛同埋雪球都可以幫助橙仔去更改DNA去造出一D新品種既植物同埋尋找失落於古代的絕種植物。
羊齒科植物,綠毛同埋雪球加埋橙仔三隻毛一齊將佢復原翻。係世界上面一個好大既奇蹟。
只係用化石復原技術加上高超的種植術可以將一樣已經絕跡世上幾千年的DNA重現世上。

曾經都有過外人入過來毛毛農場。
入過來既科學家都覺得呢個唔係人類既世界。係一個好靚、好自然既世界。
不但空氣比外邊清新,而且裏面的建設和綠化度都是像小說、還要是童話小說裏面才有的天然、美麗。
這個是個科學的研究。

當他們見到有羊齒科以及其餘已經絕跡的動物和植物在毛毛農場內的時候,他們都驚訝、感動得說不出話來了。
出去以後,更有人對傳媒說:裏面是另外一個世界。人類是永遠沒有辦法可以做到這樣的花園的。

黑仔的巴別建築真不是蓋的,沒有他的技術的話,是沒有可能造到80層大樓有這種承受能力以及抗蝕能力。
基本上,每一層都是可以穿透陽光的,是一個很聰明的發明,不用電力,可以把日照時候的光都通過每一層,並且水份和濕度的控制也造得很好。
每一層都可以自由調較的。

還有,一個很特別的地方,是在地底的。是蘑菇園。
有很多不同種類的蘑菇,有毒的,還是食用的,都可以在這裏找到。基本上,所有在世上的植物和地衣類都可以在這裏找到吧。只有一些是比較特別的水草要和警察毛商量一下。他們在一起發展中,當中有一些事,雖然,有想過怎樣去做,但是,暫時仍然沒有甚麼時間。
因為....橙仔的80層大樓發生了某些事。

當然,黑仔也有他和橙仔的妥協。
橙仔說過,黑仔可以有限度地在他的植物園當中拿到食物的素材。
當然了,那些素材不是每個人都可以食到的。

有很多很貴重的、已經絕跡的東西仍然可以在這裏找到。

有時候,斑馬會托黑仔準備給一些達官貴人。因為斑馬是對外事務的,很多的管理事務都是他來負責的。所以,有時候,有甚麼達官貴人想要嚐嚐這種東西,也要和斑馬有一點聯系才可以。

而煮食方面,當然是黑仔的強項了。
所以,他們必須互相合作,才可以保有自己的方便。

他們很多時候都不靠外人,但是有時候,也有點東西要向外買的。
像是化石等等的有限材料吧。
還有綠毛和他們的大學入學資格,有很多時候也不是只有錢就可以擺平的。

綠毛有時候會給一些小孩子擺一些大食會。
當然了,那些小孩子都是很可愛,綠毛都很疼他們的。就算他是很壞,綠毛都很喜歡他們。
有一些是有不幸的小孩子,但是,綠毛還是會很疼他們的。有時候,他們要的藥是要某些植物配制的,綠毛也要拜托橙仔幫忙。

他們在一起有時候會發展出一些很有趣的事。

有一天綠毛從田裏回到屋子裏的時候,他很開心地找著大隻仔。
綠毛:大隻仔,你睇下我拿左D咩俾你?
大隻仔:喔?毛毛~抱抱~毛毛~
綠毛:我拿左個好似欖球咁大個既檸檬翻來呀~~哈哈哈~~係橙仔同我一齊種架~係咪好得意呢~
大隻仔係度拍手~:好野~好野~毛毛笑~毛毛笑~嘻嘻嘻~
綠毛用果個檸檬做左好多檸檬茶俾好多隻毛同埋佢地既細路仔飲~
大家都好開心。

又有一次,綠毛係農場翻來時,有點愁眉苦面咁樣去搵斑馬。
因為佢同埋橙仔種左一D野出來,但係佢地唔知道點樣可以推出市場…
綠毛:斑馬,點算呀?我地種左個好似人咁高既西瓜出來喔~
斑馬:幾好丫~唔錯呀。咁有咩野問題呢?切塊來食下。
綠毛:呢個唔係問題呀,但係,我地想賣佢出去市面果時就有D問題啦。
斑馬:有咩野問題?唔好味?
綠毛:唔係唔好味,仲好多汁同埋其他野都係同普通西瓜都無分別。於事問題就來喇!你會唔會四個人住買個好似人咁高既西瓜翻屋企丫?
斑馬:係喎…不過,呢個唔係問題既。我幫你解決佢。

之後,呢種西瓜有d會賣左俾D商人做展覽或者招徠。
有d會切開左之後賣出去。有d會拿左去酒店果度開大食會。一個人食唔晒,咁一個酒席,應該無問題啦掛~
仲有一d拿左去孤兒院果度俾d細路仔。
仲有一d拿左去俾雪球去整雪糕~拿去一D落後地區、戰亂地區果度俾d細路仔或者對毛毛們很好的人食。
有時候,惡魔毛、巫婆毛都會拿一d去俾佢地既「朋友」食。

**********************************
除左橙仔以外,仲有警察毛~
警察毛佢細細個就好鐘意同埋其他毛去游水。
因為佢地係唔會遇溺既,所以,佢地可以慢慢咁樣係水底果度行來行去。

有一次,瘦瘦同埋毛毛們一齊去左旅行。佢地出左去一個好靚既海島果度。
果次,警察毛見到一個好靚既珊瑚礁。
自此以後,佢就開始養左好多魚係農場個魚缸裏面。

瘦瘦唔識點樣去整魚塘,所以,係瘦瘦走左以後。警察毛先開始著手搞左兩個好大既魚塘。

當然,佢同埋其他毛毛都有合作啦。
點樣可以將d海水引入來~點樣可以將D淡水變成生水而非死水亦係一個好重要既問題。另外,裏面既物種同埋水底既石塊等等都係好大既學問。

不過,呢個故事,可能係下一篇果度先講咯。

綠毛佢地開始有d懷疑到底橙仔係咪能夠同d植物傾偈既呢?
因為,似乎橙仔好似越來越多時間陪住D植物。

呢個,似乎係一個秘密咁樣,因為綠毛佢地都只不過係估。加上佢地都無咩時間去搵橙仔~因為綠毛要湊佢既細路仔~雪球又要著手佢既醫院同埋研究仲有佢探望落後地區既小朋友。黑仔又要諗佢果個酒店點樣搞。斑馬有老婆同埋仔女仲有要管理人間界既事務。其他毛….根本無諗過呢樣野係咩野問題..所以,都無諗過要問。

呢個世界上面,只有大隻仔同埋橙仔兩個知道呢件事。
有一日,綠毛帶左大隻仔去左橙仔果個植物園橙仔住果個地方,放低左大隻仔以後,綠毛就走左。
果日,綠毛去左警察毛果個海果度玩潛水。因為,大隻仔係人類,如果佢就咁走落去個海度既話,驚佢會有危險…
因為,佢可能會拿走果個氧氣筒等等的危險舉動,仲有可能會激嬲D魚…
加上,佢只不過係一個人類,如果要入海裏面,水壓對佢既身體都會有一定的影響。加上,大隻仔亦無咁樣既興趣,所以…綠毛就將佢放左係岸上面俾橙仔湊佢一日。

綠毛去左海邊同警察毛、斑馬、雪球、黑仔佢地一齊潛左落去。
呢個彷海洋魚池係佢地咁多隻一齊做既。水深超過五十公里,直到水裏面不能夠有海洋生物為止。
佢地今日去,除左係去探測水裏面既情況以外,仲係去睇下警察毛既珊瑚礁仲有去拿D海鮮翻來。

大隻仔同埋橙仔係植物園果度訓左係橙仔旁邊。
橙仔同埋大隻仔都唔係咁鐘意早起身。
佢地兩個都好累咁樣訓埋一齊。

然後,佢地好開心咁樣玩左一日。
原本橙仔對大隻仔無咩野認識,亦無特別既好感,只知道佢係綠毛個仔,無諗過佢係有咩野別。
都係諗住幫手湊佢一日。
但係,當佢地兩個相處果時,佢見識到大隻仔的純真,實在比外人好很多了。
橙仔同綠毛唔同,佢比綠毛既脾氣好一點。
所以,其實佢有好多時候都唔洗通過斑馬就可以自己達成到某些同人既協議。
不過,始終,人都係為左利益而生存既生物,唔似大隻仔咁樣。

佢同大隻仔講左好多自己既野,拿左好多唔同既野俾大隻仔食。
橙仔:我種架,呢個茄~你食一個試下。
大隻仔:好咪喔~上次綠毛拎左個好大個既檸檬翻來架,你有冇見過喔?我叫綠毛下次留一個俾你睇下丫。
橙仔笑了,那個檸檬是他種的。也是他給綠毛拿回去做檸檬茶和其他東西的。他自己怎麼要綠毛拿給他看呢?可是,從這事裏面,他知道大隻仔很天真,很疼每一個對他好的人。

橙仔帶了大隻仔到葡萄園。
搞了一抽提子俾大隻仔食。給了一抽提子給大隻仔,然後他就坐著看看大隻仔怎樣評價那些提子。
他見到大隻仔從背囊裏拿了一個食物盒出來。把提子都放進去,只拿了幾粒來吃。

橙仔問:點解你要放佢係盒裏面喔?
大隻仔:我要拿俾毛毛食。毛毛翻來同我一齊食~
橙仔笑了,橙仔知道大隻仔很疼綠毛,心裏面都很喜歡。
大隻仔:你笑~好野好野。我給你提子吃~
然後就爬到橙仔的肚皮上。因為,橙仔實在太高了,所以,大隻仔只能夠爬到他的肚皮上。
橙仔坐下了。大隻仔拿了幾粒提子伸進橙仔的口裏:餵你食,餵你食。
橙仔自此以後都很鐘意大隻仔。有時候,他會問綠毛借大隻仔過來看植物園。也會給他們很多食材---他想大隻仔分享這些東西。
自此以後,橙仔也多了回去和綠毛他再一起吃飯。