2006-06-13 00:23:17肥肥瘦瘦毛毛

力寶寶農場紀事---第十一回

力寶寶農場紀事---第十一回

上回講到:
雪球因為被雪櫃困住左一整晚,變左一隻淨係識放臭屁既毛毛。被力力同埋寶寶帶左去獸醫果度之後情況已經好轉不少。

一個月後。

寶寶同埋力力係度諗緊送d咩野俾毛毛們做禮物。點解要送禮物俾毛毛呢?

毛毛百科全書裡面寫住:
『4月4日:人類既兒童節,對毛毛族人來講亦係佢地一個好重要既節人。佢地會係呢日圍埋一齊唱歌、跳舞慶祝加上請守護神上座儀式,以祈求來年一切安好。

*請守護神上座儀式:毛毛長老會帶領一眾族人找來最軟、最安全的東西造成鳥巢型東西,並在前放上最上好的食物,吸引森林內最為食的守護神上座。及後,該守護神將於該年帶領一眾毛毛族人找尋食物。
毛毛族人非常敬重守護神,所以會有嚴密的看守措施。所以,直至截筆當日,作者仍然沒有見過守護神的真面目........』

「咁即係點喔?送d咩野俾佢地好呀?」肥肥張大口問~
瘦瘦隨即答道:「佢地話要軟野嘛,咪俾D軟毛巾佢地玩下囉。再唔係,買d糖仔佢地食囉。」
「係喎,反正我地依家養緊佢地,佢地都唔一定要搵守護神啦。」肥肥點頭說:「不過,你唔想知道佢地個守護神係咩樣既咩?」
瘦瘦想了一會,問:「如果係隻怪物或者熊人…我地咪死得好慘?」

*****************************************
係呢個時候,廳中傳來陣陣嘈雜聲……
綠毛:長老毛唔係度,我地今年唔洗跟咁足啦…
雪球:唔得架,無左守護神,我地好難搵到零食架!!
綠毛:俾你搵到守護神,佢都唔可以聞到薯片袋既味架啦!
紳士:係呀,佢地兩個成日都有野我地食。我地想食咩野都有咁滯,所以,搵唔搵守護神都算啦…..
斑馬係呢個時候行左埋去毛毛旁邊:幫手做家務啦,企係度傾偈…..

****************************************
兒童節當日:

力寶寶農場大屋地下竟然有條蟻路。
行近d睇,竟然?!……………………
「標~~~~!」斑馬高音地說,(正常聲):「邊個整到成地都係蜜糖呀?想掃死人咩?」
「咩呀?又咩事係度嘈嘈貢呀?」說著,綠毛懶洋洋地從廚房行到廳中心。
斑馬怒氣衝衝:「你地唔幫手做家務都算啦,仲偷食蜜糖,搞到成地都係糖漿!依家你睇下,幾多蟻係度!」
「唔關我事架,我都無食蜜糖,唔信你聞下!呵~」
「嘩!好臭呀!…食咩來呀你!」
「不如搵下d糖個源頭係邊度,咪知道係邊個搞到地下咁污糟囉!」

就係咁樣,佢地搵埋紳士一齊去。點解少緊隻既?因為…佢地搵佢唔到。不過,佢地三隻都相信整到地下咁污糟既,一定係唔見左果隻。
咁o岩當時紳士係大廳果度望住部plasma傻笑…所以就俾兩隻毛捉左來做偵探班一員啦。

紳士垂頭喪氣地邊行邊說:「真係當衰,睇睇下卡通片要幫手搵邊個偷食蜜糖…又無我份食=.=唉…」
佢地三隻野追蹤住果條蜜糖線一路行~見到條蟻路去左花園草叢度就消失左喇…
紳士有d唔情願咁講:「唔係要我入去搵下化…」
「喔?有咩問題喔?咁咪仲好,刺激D嘛。」常常半夜四圍冒險既綠毛輕描淡寫地說。
斑馬仍然怒氣衝衝地說:「我唔理,總之邊個搞鬼,我一定要查清楚!」

就係呢個時候…草叢裡面有個黑影閃過…草堆郁左一下…

(待續)
*******************************************
後記:

瘦瘦:「今集真係好耐無寫過架啦,不過,一早已經諗到守獸神係咩野樣架啦!」
肥肥:「得閒寫多D嘛,成日掛住打機。」
綠毛:「其實咁多期都係我寫架,不過,俾瘦瘦出個名之嘛。」
肥肥:「喔!係?咁下次俾我出個名好嗎?」
綠毛:「翻你個床頭打呵欠啦…」
肥肥:「超……..」