2005-07-04 18:18:55肥肥瘦瘦毛毛

力寶寶農場紀事---第九回

上回講到,四隻毛毛一齊係力寶寶農場果間屋仔果度玩探險。不過,由於札札既關係,破壞左佢地呢次既探險旅程…
雪球被困在冰格….
綠毛同埋斑馬翻左佢地訓開果個籃仔..
黑仔去左力寶寶間睡房果度..仲關埋門添=.=
「札札」企左係綠毛佢地個籃附近….

***************************************
第二日~
寶寶同埋力力就諗住帶毛毛去農場果度行下喇~

寶寶問:「喂,起身啦~點解得翻兩隻架?白色果隻呢?」
綠毛答:「咪嘈呀..zzZZZZZ」說完,仲捲起左條毛巾…向左牆果度訓..
「睡眼鬆鬆」斑馬問:「食早餐拿?」
綠毛隨即跳起身大叫:「yup?食早餐?邊度?邊度?」,計而仲兩邊望。
力力再問多次:「你地白色個fd呢?佢去左邊度喔?」
斑馬打個「呵欠」:「點知喎……綠毛,你成日陪佢玩..佢去左邊呀?」
綠毛突然醒起,大叫:「呀!佢去左密室喔~」寶寶疑問?_?:「咩呀?屋企都無密室..」
綠毛拖住肥肥隻肥手手~「跟我來跟我來~」
就係咁樣,拖左肥肥去左雪櫃面前:「就係呢個食物室喇~」
寶寶開左個雪櫃:「細路,玩野下話?都無…」綠毛好趕急咁樣講:「唔係呢個..上面,上面..」
力力好無奈咁樣講:「你又搵佢笨,困佢入冰格=.=」

***************************************
當肥肥打開左個雪櫃之後…
雪球好慘咁樣嗚咽:「嗚嗚嗚….救命救命喔…主人..」
寶寶伸手輕輕力從冰格拿翻雪球出來:「陰功咯..你困佢係度成晚呀?」
綠毛解釋(掩釋?!):「無呀..唔關我地事架,佢個雪櫃門關埋左,我地唔夠高上去開喔…」
雪球虛弱的呢喃著..:「救命救命喔..」
寶寶安撫著虛弱的雪球道:「乖喔。唔洗驚喔~你無事架啦…唔好喊..乖~~」
雪球半睜著無神的眼:「主….人....我好…..好..辛苦喔...嗚嗚….」
力力提議:「佢係咪凍病左呀?」
寶實撫著條尾結冰的雪球,道:「我諗都係架啦..…..困係裡面成晚,水都結冰啦…帶佢去睇醫生啦…」

之後,寶寶就用暖水浸住左雪球,不時同佢換下水,不過,雪球仍然非常不適..
突然,雪球發出撕心裂肺的叫聲:「嗚嗚嗚…好痛好痛…救命呀..呀…..」

***************************************
下午,力力同埋寶寶就帶左佢地咁多隻一齊出左去搵獸醫喇~
帶左雪球俾獸醫之後,力力同埋寶寶就帶墻其餘果三隻毛一齊去左餐廳食飯喇…
食完左好豐富既一餐之後…

醫務所內:
憂心的寶寶問:「醫生,佢點樣呀?」
獸醫疑惑的答:Er….其實我地觀察左佢一陣,我地終於知道佢係咩野動物..同埋已經同佢做緊一系列既檢查..結果大約係十五分鐘後會有。

係呢個時候,三隻毛一齊四圍行,係醫務所果度同其他留醫既動物一齊玩~
綠毛搵地下D狗牙膠拍打著狗籠:「喂~你衰咩入來架?」
狗怒氣衝衝:「吠吠!!吠吠!!」
斑馬笑住咁樣指住隻狗:「一定係瘋狗症..」
黑仔蹲在地上,逗著另外一隻想撲過來和他玩的狗:可能係過度活躍喔,呢隻..
寶寶同埋力力都好擔心咁樣係度等果十五分鐘過…

十分鐘後…
獸醫皺著眉從辦工室走出來:「結果出左喇..」
寶寶心急地追問:「點樣呀?搵唔搵到辦法呀?」
力力心急望著雪球,邊向醫生問:「佢點樣呀?洗唔洗住醫院呀?」
獸醫把頭扭向一邊,回答道:「你地隨時都可以帶佢走架啦….不過..你地要做好心理準備…」

(待續…)

*******************************************
幕後花絮:
綠毛:好野,咁樣又過左一集喇~
紳士:係唷,咁樣就拿左一集既人工喇~
寶寶:喔?佢到底會點呢?雪球仲有幾耐命呀?透露少少好喎….
瘦瘦:都寫到咁明咯..仲會點丫….
謎之聲:好慘喔…有人想慳成本….提早KO雪球….唔好捉住我…嘩…
瘦瘦:拖佢出去。
雪球:喔?下集我仲洗唔洗出來呀?
寶寶:洗唔洗封利是雪球?