2005-06-10 21:24:39Libo

最鍾意ge阿sir又走啦!

點解劉有賢阿sir佢又要離開海星呀!
點解又一個人走呀!
我真係好鍾意呢個阿sir架,
佢係我一開學就鍾意,鍾意到而家ge阿sir,
佢好好,唔會有阿sir ge架子喺到。
而且笑起黎仲好得意,好可愛><
而且好鍾意問佢數,唔明ge話佢講到你明,
所以佢走係好可惜lo對我地呢d學生黎講。
今日聽到佢話要離開海星,我真係呆咗一陣,
我起到諗會唔會又係傳聞黎架,
但係今日最後一堂確實咗佢真係要走之後,
真係好傷心,好可惜,好唔捨得...
但係我會相信佢可能會有更好ge發展la。
影相戈陣可以撓住阿sir真係好開心,
我估唔到我係會撓到佢,好彩有老馮,唔係都冇呢日。
戈陣我真係好想同阿sir個人合照,可惜冇機會,
不過因為前幾日我已經有同佢合照啦,
所以今日影唔影到冇咩所謂啦。
影完相開心完之後,就座番埋位,
同阿sir傾咗一陣計,我就訓咗喺到喊啦!
因為我,真係好唔捨得,雖然冇趙永佳戈次喊得咁西利,
因為我知道阿sir佢icq同email,
所以會覺得仲有得見,仲有得聯絡,唔會話見唔到。
到咗大半堂之得,阿sir佢對住我地全班講咗d野,
令到我眼淚又開始想流出黎,
點知講到一半殺出個「程咬金」-崔miss。
搞到d眼淚收番晒入去lu。
到咗放咗學,我即刻拉老馮入廁所喊,
因為我知我已經再忍唔住啦,我驚我會喺全班人面前喊。
入到廁所見同老馮一齊喊戈陣見到老馮喊得比我還要西利,
但係我明白佢ge心情,一見到佢喊,我又喊啦!
直至我認為應該收聲為止。
番到入課室,見到成室人圍住一個人唱歌,
我同老馮就走埋去啦,企到埋去一陣,
我見到阿sir個樣,又諗起佢又要走啦,
d眼淚又流出黎啦,之後喊到蹲底身咁喊,
喊完起身見到老馮,佢......
竟然一樣比我喊得還要西利,
戈陣我真係好想安慰咗佢先,
可惜我當時仲未控制好我ge情緒,安慰唔到佢。
最後要阿sir黎安慰我地,
我先肯收聲。但係老馮佢一樣都係收唔到聲。
佢用咗好耐ge時間先平服到落黎炸。
我真係服咗老馮呀!