2005-05-20 21:39:53Libo

〝我〞EQ低情緒化

其實我覺得自己有好多野都要改,
包括自己ge情緒都係要改。
我由細個就已經好容易喊,
甚至可以話遇到小小野就可以流眼淚。
我以為最近呢幾年已經可以控制,但係原來唔係,
雖然唔會再好似以前咁成日喊,
但係就係唔識喺適當ge時候控制自己,
胡亂發洩,引起身邊好多人ge麻煩。
所以我要改變自己ge情緒,唔係,
應該係要盡快學識點樣控制自己ge倩緒。
唔好因為小小事就發洩出黎。
我要學會成長,因為要成長,所以要控制。
如果永遠都唔學會控制自己ge情緒,
就等於永遠都學唔識成長呢部分。
但係我知道唔係話成長就成長的,
係雖要經過一d事情,或者一d考驗先識得成長,
先知道原來以前ge自己係咁幼稚。
所以我會努力咁去學會成長。