2007-09-14 00:19:40

><





今日训到11点半.
妈子打电话番来叫醒咗我.
家姐又去了番学.
唯有起身煮饭.
呵..现在最得闲的就是我了.
他们上班的上班..上学的上学.
(仲有训觉的训觉.我啊)


下午点几.珊打电话比我.
叫番suki.好似顺口点..是但啦.
话番学校拿东西.叫我出去.
哈..原来是她考了车牌.
想搭我去玩..我本来都惊惊的.
后来看到渠开到几定.放心.
渠开部紅色的jazz.
女仔开几好..



过几日渠就要去珠海实习了.
而我15号又要过深圳..
虽然同渠识咗5系几耐.
但渠份人好好..
好搞笑.又细心.


番到学校..我同珊坐向小卖铺等人.
见到好多师弟师妹.
比细细粒吓咗一跳.
细细粒仲系甘矮.甘瘦.
哈..真系同D小学生差不多.
不过渠人细鬼大.吃咗你都5知啊.哈
又见到HI哥..(体育老师)




等咗鬼甘耐.先等到个也拿份档案落来.
之后就同啊珊去和风食也.
食食食..
我地仲食咗4份3文鱼.哈.珊的最爱.
之后仲要渠搭埋我番屋企.
哈.以后我有个司机了.
渠话我要出去开工.
专门送个钱包比我.
叫我储多D钱请渠食也.
哈哈..喂食到.```
多谢你先..