2007-09-09 01:34:56

又过一日..

今日训训下..
啊志打个电话来曹醒咗我..
叫我卖部N73比渠..
靠..我才用咗一个星期..
经过渠多番的叫道..
算..亏50蚊卖比渠..


豪b话来我度..就去搭渠.
差d比部车撞s咗我..
我行最埋边条线..
渠行第二..
渠无拉拉过咗我小小头.
转埋来我边.入去个路口度..
我一先都好留意部s车..
但系渠又某打灯.
我即时按喇叭.同杀车..
后尾好采某时.
我同豪b讲.如果我就甘s咗..
你就系杀人凶手了..
xixi



今晚和豪b倾咗成晚计.
11点几..洗洗下身..
啊捷打个电话叫去食宵夜..
老豆开咗我部车去咗打麻雀..
就边行.边打电话比渠啦..
点知打咗去琪..应该都系138247褂.
每次都会按错..



次次去到个啤酒妹都会甘讲
:量债..要不要喝啤酒啊.?
靠..听都听到厌..
同呢班朋友一齐..最好就系平时5中意饮酒.
觉得好舒服..
经过渠地大食一番之后..
呵呵..(不用多说)



番来阵搞笑..
我地3部车一齐斗慢..
我打破咗记录..
开到3啊..
差5多要倒了..
连隔离踩部单车的番薯佬都快过我地..
哈哈..


无无聊聊甘又过一日了..
鲶住过几日去买部S1.
虽然5够钱买I phone.
不过S1的操作好似它.
买来过下苹果引都好啊..
(有病的)