2007-04-15 16:03:47立味

相 想

前天跟你去環球嘉年華,很久沒有去遊樂場玩了,所以我提早一兩天完成了功課,這就可以騰出一天的時間跟你去大玩特玩了,hehe。在玩之前,又為了找回我的hdd 的資料,所以先去炮台山的維修公司,但最終也是無功而回。不過,忘記過去,我們眼睛生在頭前,就是要我們向前看,不斷回顧身後,只會弄至自己遍身傷痕,鬱鬱不樂。痛苦,讓時間和將來去沖淡,成為自己的記憶一部份算了。

到了嘉年華,$120 可以有15個代幣,玩到傻,其實好超值,我們到了會場時,我已匆匆地拿出舖了塵的d70s ,還帶了兩個鏡頭,目的只有一個,就是照你。很久沒有照你了,其實有,但這個照是用大機的照,所以我不會像以前般沒有帶好電,這次帶了full set 的電,一定夠用。亦由於香港政府的藍天行動還未成功,我亦帶了一片偏光鏡,好讓拍出來的天空藍一點。

進去玩了,眼見有很多不同遊戲,又有不同攤位,真的琳琅滿目,不知先玩哪個好了。最後,由於天口慶,我們都決定去濕濕身,降降溫先,去左玩氣墊船,真係濕到成個背,不過都應該好快乾。之後就玩左個terminator,由於無咩準備,玩果陣時有d 驚,不過玩落都幾好玩。

之後就去左玩一個轉轉轉的過山車,其實係一個咖啡杯過山車,玩左一次,但由於在車上不斷不斷地轉,所以轉完之後都有點頭暈了。所以,都係玩一次就好了。暈到一陣陣,要緩和番一下,所以就去左開始玩攤位,我地都算唔好彩,玩好多次好多次,先贏得一隻小狗狗,你仲話佢樣衰tim,不過,都係一個lucky 啦!回左陣氣,我地又開始玩番d激的了,先係去玩一個好似海盜船的玩意,不過好失望,因為只得15秒就玩完,完全係未有feel 就ko 了,所以之後又到左一個吊自己在半空的過山車,這是我第一次玩這個可以放背包在身邊的過山車,有點點刺激,因為個安全帶好鬆,所以好無安全感,但都順利完成。跟住就去左玩長長滑梯,之後係一個好激既八爪魚,不斷搖不斷轉,轉到你頭都暈,佢都唔停,初時好似好激,但轉得太久了,攪到好唔舒服,未至於反胃,係坐得唔舒服啦,個安全帶完全壓著大腿,你我都大腿都無血到,大家都擔心玩完之後對腳會壞死呢!

好彩唔死得,不過以後都唔會玩呢個,玩完咁激的,之後去左玩一個鬼屋,玩到朝嘩嘩聲,係扮嘩的嘩,所以這個又可能係一個最不好玩遊戲第二位。到遊樂場,當然要玩一個幸福摩天輪啦,都幾好玩,而之後我地又去玩攤位,又係無功而回,不過途中見到一個鬼佬,好勁,佢真係兩三下手腳就可以擲中所有罐,仲唔係一次,係次次都得,而且個個攤位佢都有方法去玩的,所以好強。

差不多入夜了,我們就去玩一個青蛙跳,這個是由工作人員控制的,所以有時有很多新的玩法,我地都好like 去玩,之後再玩番terminator ,都係一樣,我仲見到個鬼佬悠然自得地同人傾偈,我地就轉到傻,好攪笑,但都係一個好玩的遊戲。最後,有兩個沒有玩--跳樓機(唔好玩)和gforce(無膽玩),不過,同你去玩真的好好玩,現在想起都會笑出來呢!

影像,讓自己去回味,只要全心去記著,沒有相簿,仍可細味著那一刻的歡愉。