2005-11-20 00:37:59羅倫斯

Friend 聚

尋日一早就番左poly做豬頭丙o既mini project (雖然我地咁叫佢,但佢係個好阿sir黎o既~),o係我幾番掙扎之下都叫做準時起倒身番去,good~做做做,何文田阿媽又突然call我要我去補習……可惡!好似要我隨傳隨到咁!算~我當搵多d錢~

夜晚補完習約好左同佢地四個睇戲食飯,一球成名,比想像中好睇,唔錯唔錯~原來石硤尾南山村有間酒店式經營o既茶餐廳,大家有機會都可以去試試~成晚我地都無無聊聊勁亂吹水,哈哈~勁搞笑~~歌和老街條公園~哈哈~真係好懷念同佢地一齊住hall o既時間~



今日又係一早就番poly同何頭打波,不過有人遲大到囉~不過算啦,我上次都放左佢飛機,level~久休復出o既我最想講o既係宜家o既我有咁耐以黎體能最差架囉!total打左一粒鐘,我唔夠20分鐘就唔夠氣喇!完全謝哂!oh no~~我o既身體幾時變得咁差架?!我唔想咁呀~等我宜家開始每個week跑兩次步先,今次講得出一定要做得到!

晏d同左何頭落左尖咀行下,又去左starbucks飲野傾偈,hapi~好少可有d咁o既節目~