2005-02-15 19:36:08羅倫斯

HaPpY vAlEnTiNe~~

一直都覺得今年情人節會過得好平淡,一來佢要上堂上到6點半,夜晚食得飯黎都無乜時間剩,二來佢竟然叫我唔駛送野俾佢!搞到我都好似好hea唔駛點prepare咁…

但又估唔到今年過得幾特別喎~佢走左堂早左開始我地o既節目,突如其來o既靈感同fit到漏o既timing,成晚都真係過得幾開心幾充實,個傻婆仲好似好滿意咁添~

雖然我同佢今年玩物輕情意重,但最重要都係開心o者,何況佢今次整d朱古力都真係幾好食丫~~呢d野用錢都買唔倒o既~

ps:其實你話我今次無乜準備都可以咁開心係如有神助,我覺得都唔係o既,咁都要你肯配合我先得o既,如果唔係就算我點well prepare都好都無用啦係咪?

ps2:唔知大家有無食過芝士腸味o既鴨胸呢?有興趣不妨去又一城o既EXP試下~