2013-11-14 21:00:00.一抹。浮雲.

第262篇.從天而降億萬顆星星.

 


第261篇.從天而降億萬顆星星.

 

 



我喜歡「從天而降億萬顆星星」這部影片,雖然它不討好,也不賣作。

我喜歡,男女主角~木村拓哉、深津繪理,尤其喜歡他們兩一起演的日劇。

不管是「從天而降億萬顆星星」或是「CHANGE」。

 

 


第261篇.從天而降億萬顆星星「CHANGE」.

 

 

 


第261篇.從天而降億萬顆星星.「CHANGE」

 


第261篇.從天而降億萬顆星星.「CHANGE」。




我喜歡「北川悅吏子」編劇作品。

我喜歡,這部悶到、痛到有些變態的劇情,

卻喚起自己那些深淺與被忽視的悲傷、孤寂、幽暗,共鳴心情。

 


第261篇.從天而降億萬顆星星.

 

 



我喜歡「Smile」,卻明明笑不起來的歌曲。

 

Smile。歌曲:

Smile though your heart is aching
Smile even though it's breaking
When there are clouds in the sky
You'll get by
If you smile through your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
You'll see the sun come shining through
For you

Light up your face with gladness
Hide every trace of sadness
Although a tear
May be ever so near
That's the time you must keep on tryin'
Smile, what's the use of cryin'
You'll find that life is still worthwhile
If you'd just smile

Light up your face with gladness
Hide every trace of sadness
Although a tear
May be ever so near
That's the time you must keep on tryin'
Smile, what's the use of cryin'
You'll find that life is still worthwhile
If you'd just smile

Smile

唉~我就是喜歡哪,我還買了這部DVD哪!

 

文字 by~2013年11月14日。一抹。浮雲。

圖片與影片~轉自網路(如有侵犯,請告知,謝謝。)

不知看完N遍的「CHANGE」後,

卻懷念起這部~深埋以久「從天而降億萬顆星星」。