2005-05-23 15:10:57白.女皇階下

我返來喇>口<

好耐冇打過日記喇

因為會考的關係都冇乜心機打我既日記

不過就黎考完喇,我復活喇>w< yeah~~

其實我覺得自己考得麻麻

一來係今年份卷淺啦,好難會突圍而出到....

二來今年mc好陰人,我比佢陰左唔少...上網對mc時一路對個心即刻一路沉呀....

不過考又考完都唔驚得咁多,唔會影響到我既

屋企既情況令我愈來愈驚,阿媽好似冇心機搵工....

應該話佢冇諗過搵返份工咁...有個咁唔生性既媽咪,我好擔心呀

如果我讀唔上,咁都唔知點算喇我...may be 我會出黎做野喇要

唉...近來真係發生左好多唔開心既事

我覺得我要快d長大先得喇

起碼大到可以照顧自己,唔令身邊既人擔心先

唔可以再依賴人地既溫柔架喇

再來希望可以保護到身邊既人...

我要以e個為目標