2010-10-20 23:28:55小智

小報告

 
從這日說起 2010.09.22 (WED)

感謝主!~~~~~ 呼 ﹏﹏﹏今天早上完成打字考試了。分享「小報告」:

1)中文打字(5分鐘):我自己好唔容易,打超過4分鐘才打完個保險線多少少,得番不足1分鐘,就開始核對,再補打返一個字(之前忘記左唔知點打既字)。所以都係話:如果忘記左or唔識打既時,真係...真係...唔好浪費時間試打,以免影響之後果d字。講真,最好先盡量完成保險線多少少,才核對,考生須知都好似有提,呢個原則好有幫助。讚!〔小插曲:我自問打字唔係好快,於是昨晚才買了一條keyboard pad。即晚試用,效果ok。我在試場都有囉出黎用(考生須知話可以帶),效果理想。〕

2)英文打字:好少少,未夠4分鐘就完成個保險線多少少,就開始核對,嘩!...嘩!......嘩!.........有大發現 !!!!!!!!!  中間無啦啦打少左一行,因為我唔小心,之前有個字好似樣就望左下面一行,所以漏左。幣 ! 果時得番不足30秒,超、快、極、高速,開衡turbo打打打(在場其他人唔會知我發生咩事)...夠鐘,剛剛好完成,真係好驚險!之後果d字冇時間check o岩唔o岩。所以都係話:小心打、快 & 準同樣重要,仲要double check,如果我唔check,漏左成行字就byebye了,呢part肥左都唔知咩事。

3)Excel:我先選擇做呢樣。題目文字幾多,都唔可以好仔細睇晒、咀嚼晒。因為我做果分有7點 [ 即1),2),3)....7) ],其中有些一點裡面要你做兩三樣野,盡數,冇時間,我呢partl都唔係個個point都做到要求咁,其中個折線圖有個位漏左set字體&字形。其實唔係唔識,而係時間不足,加上冇仔細睇題目就做,我大意。要注意看清題目!不過唔好花太多時間看,否則冇時間做。一睇就做、一睇就做。顧住研究題目d字,而浪費時間做就唔底。唔明亦唔好浪費時間研究題目。

4)Word:最後做呢樣,因為我唔多在行,大約仲有一半時間。我都唔係好識形容。呢part都係我弱行,時間都係不足,word題目文字都多過excel,我又冇仔細睇晒題目,我呢part都好多個個point都做到要求咁(1分可能只比得0.5分---如有的話),不過就盡量執到咁上下,個小圖又完成唔晒,最差都係呢份word,都知合唔合格。夠鐘了,應該要好好分配時間做,我覺得要選擇做自己在行果樣先好d,唔洗做做下心掛掛。

OK!無論結果如何,都盡力無憾、而且冇得返轉頭,已成事實.如果pass,就會在兩個月內收信interview,仰望主啦。主已經幫助了我,最明顯比我加返一行英文打字.(完成後一身鬆,就搭電車落銅鑼灣,食個豐富午餐,嘩哈哈

 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 


2010.10.18 (MON)


今天收到政府寄來的面試信,好開心呢 ! 之前typing test唔知合唔合格,以為冇行添 ~

22/09 星期三    已完成typing test (地點 : 北角政府合處)
18/10 星期一    收到信 (出信日期 & 信封面的郵chop日期同樣是15/10 星期五)
10/11 星期三    下午interview (地點 : 中環雪廠街十一號中區政府合處)

首先要向公司請假,想請全日,唔得就半日.同時都要好好準備!

這是主賜給我的機會,成功與否真係不知如何,盡力而為啦