2004-10-07 23:48:17洛凱

沒有這個榮幸

I don't want to stey home. I don't want to work hard
I don't want to cry. Just I want is chase the chance!
I don't want to be silent. I don't want to be blue
You know all what I want. I want to. I want to

天空慢慢變黑的時候 慌張了 另一個我
猙獰的撕裂血盆大口 雙眼泛紅就此失控

「我仍希望每一天 都能坐在你旁邊
看著你睡著的臉 不被發現
若你突然睜開眼 我就會立刻裝睡
有沒這個機會靠近你一點 」

I don't want to go out. I don't want to show up
I don't want to smile. I have no more chance
I don't want to speak loud. I don't want to be shine
Even if you know what. I don't want. I don't want

天空漸漸變亮的時候 反制了 另一個我
無助的聽憑運氣沉默 讓自己反鎖住了出口

『我不敢期待哪天 能夠在相同的路行走
明明很多話想說卻沒把握
真沒有這個榮幸經過 那你神秘的小角落
有多少的疑惑 總依舊不懂 』

I don't want to stey home. I don't want to go out
I don't want to cry. I don't want to smile

「我仍希望每一天 都能坐在你旁邊
進教室也會變成一種喜悅
但你早就有感覺 而我以為你沒發現
有沒這個機會你靠近一點 」

『我不奢望哪一天 你依舊一貫的親切
看著我卻像沒看見沒感覺
真沒有這個榮幸面對 你背後無限的世界
變高壓交流電 我麻痺 頹廢 』

「一定會有這一天 一定會有這一天 但還有多遠 xxxxxxxx 」

『也許會有這一天 也許會有這一天 怎麼面對 xxxxxxxx 』

#