2008-12-22 01:34:31 文 * 靜 

第二次長假~

10/12(三) 今日應承左老豆family day

因為已經講實約好家姐同媽咪

諗住早d去 早d返 好順利咁同佢去hk

點知都要搞到兩點先去到

因為老豆有人係個邊接應所以都唔算好晏

兩點半去到食走地雞嘅類似農村嘅地方

即係尋日去個度 除左我地四個仲有個保安哥哥…= =

都好耐冇一家人食過飯lu 但係感覺都係好似政治飯局

唔緊要ge 兩老開心 唔好阻住我開心咪得lo^^

之後返到去都八點幾lu 因為阿迪sms問我地去唔去揼骨

我就叫佢諗定先 佢居然仲話唔知

我對佢d態度好不滿 總之出發前有d拗撬

最後都有去 搭九點半船咁佢一路都有氹返我

算係咁la> < 去到一路都好sweet~~

佢拖住我行街 我終於feel到係同人拍緊拖lo

咁漫無目的咁行 我又開始支力可能唔夠訓la

咁正路要揾hotel 又冇準備 咁上次黎見到朗豪坊有就住個度

同預期差唔多 兩千樓下之後佢仲話行下

唔想訓住但係又唔知去邊 我又支力…

又嘈左一陣lo= = 又係當冇事 hehehaha就算~.~

到點幾就買beer上房飲都好吖~起碼係坐係度先la

不過都hae到三四點先訓…

11/12(四) 仲話早d起身繼續wo 成十點幾先起身

十一點幾先走今日ge旅程就充實得很la

係朗豪坊食左個超正魚柳包就搭地鐡

去山頂纜車先 個度就係出名ge老趁亭…

個度仲有臘像館 影左好多相^^~

但係我地又有d爭執T.T 都係咁 佢好勉強咁氹返我…

再行左陣街就搭的士去天星碼頭因為唔想等…

then搭渡海小輪轉接去左大埔 食野行街再去沙田

總之去左好多商場… 食左好多餐 返旺角又食

再行行行下又嘈 又係佢d語氣態度

我地終於忍唔住坐低傾左陣

佢都係覺得自己冇問題咁得啦~冇野講…..

唉!~ 好想喊> <好唔開心……

可能一路都以為自己可以為佢付出所有野同埋可以好就佢

但係 可能係我可以付出所有 唔可以冇左自己可以好就佢

但係唔可以太盲目太絕對反正令我諗到

我幾愛佢同我地夾唔夾係兩回事…

臨走已經冇乜野ga la 大家都好支力但係佢就未想返home住

就去左文文度吹左陣水 三點左右走~~~

12/12 又係訓到晏晝 佢打黎話出大陸揼骨 梗係同阿迪la

我唔想去ga 一黎第日就算返晏都係要返工二黎

上次我地三個去真係俾我一個唔好ge印象但係佢叫到

都係出左去先算又去遊戲世界玩d賭博game

我都算好彩 咁耐第一次中jackport 但係佢地係咁輸

都冇曬lu= = 唔係介意 而係唔鐘意佢d賭徒manner

佢又係唔問下我做乜咁 淨係識扮野最後好似順其自然咁就去左大陸

我仲係俾緊面色佢睇 可惜… 我越黑面 佢就越唔理我

仲未知自己衰乜同佢講返又扮冇事 聽完就算~ 唉~~~

一路到食野…佢都唔知我乜事又唔問 真係覺得佢好乞人憎ga

個個moment 算la… 再揾地方飲酒 食野傾計仲坐人力車

好好玩^^ 不過好似完大左 太夜去 去開個間冇房唉~~~

總之成個trip都唔多順咁la 去左間叫太上皇ge野

好冇安全感涼都費事沖 又係覺得好唔抵咁洗左一筆= =”

13/12(五) 中午過關 返home沖個涼先…

仲有時間 約左佢出黎食埋飯先返工佢可能同我諗法唔同

但係我就覺得兩個人先係最好收工之後…去左豬潤舖bbq ok la~

三點幾走~我突然間想…同佢再hae多陣傾多陣

但係佢又好似唔多想咁… 仲擾攘左好耐先…= =返home

上一篇:緊湊...!!!

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)