2008-10-09 03:29:49 文 * 靜 

7-10-08 純粹關心

尋晚同佢傾到咁早晨

今日真係好攰~

多得佢個morning call先冇遲

不過趕到...wu~一額汗

之後 收工都冇揾佢

因為要看舖 想眠一眠...

返到去都係唞咗個零鐘

瞓唔到= =打吓blog囉...

之後因為家姐哋都唔返

諗住揾佢陪吓我 點知冇聽電話

算啦 我都知佢好攰 又冇乜點瞓過

不過就收得舖嗰陣佢打嚟

佢話家姐哋冇諗過我一個人

有咩事或者想去吓厠所都好麻煩

其實佢咁講我已經好開心

因為都算係關心

跟手收咗舖去揾佢

佢約咗阿迪去媽閣坐

...有啲悶囉 同埋畢竟佢哋有佢哋吹得嘅話題

無視我係好正常嘅事

仲要佢個fd豬潤路過一齊吹水

講車...咁我咪...發吓呆囉 唔係點啫

咁兩點幾各自走 佢又...

好似有啲嘢咁 我點放心得落吖

so 陪佢返home傾 ...真係唔知佢想點~

最後 我決定犠牲我最寶貴嘅時間

安慰吓佢 然而好失敗

佢都係咁嘅樣 咁陪佢食埋嘢先走

六點幾瞓囉 兩脇插刀係咁ga la

所以就得返一個鐘瞓囉

如果可以令佢開心返就抵嘅

不過宜家...唔係好抵~= =||

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)