2008-06-08 07:16:38李大斌

畢業up

我就當作我也要畢業吧

結束初中生活

初一果时

好幼稚,好卜,好傻,好天真,好無知,好姣,

初三

成熟了

我觉得每个人一到左初三

對比以前.都成熟了.

可能這就是長大了

至於李穎斌的初中生活

我把愛情刪掉

把友誼長留

我冧這是對我來説

最好的結束

好快大家就要各奔東西了

第日我點樣穩你地喔....

好想翻江門啊.

我終于明白到李白的感受了

我好熱愛那片土地.

i love my hometown

我熱愛景賢

我熱愛7人行

我熱愛many things

richmond喔....

richmond center 有好大一閒the body shop

richmond有好多

有錢人

中國人

野食

烏鴉



macneill high school有好多

傻佬

變態的

gay的

流浪漢

死蠢

姣婆,八婆,是非精.......


啊....


我先在好想去漁人碼頭啊...

我張爛poster

做左2個星期

將所有野寫上去張poster度

唔洗兩個鈡

尋日我仲上臺做介紹

我將marijuana讀錯左啊....

不過老師話我loudly,clearly



大家學英文

聼多d英文歌啦

bye bye---mariah carey

我早應該送依首個比你的

同四川地震受難者

touch my body ---mariah carey

歌名真是....

sexy can i ---ray j

為什麽外國人這麽開放

首歌聼左好high

till the end --- 斗魚插曲

好好聽啊...

bleeding love ---leona lewis

上體育課時有播過....

burning---maria arredondo


Oh the thought keep spinning in my head
对你的思念挥之不去

Can we drop this masquerade
我们可否坦诚相对

I can’t predict where it ends
纵使结局无法预算

If your the rock I’ll crush against
我仍旧甘愿飞蛾扑火

sway---bic runga

之前已為係我同大班睇噶<美味情緣>嘎插曲

點知好似5係喔..不過好好聽

4 minutes---madonna

我的dance class

有摞依首個做舞曲

其實唔係好好聽

the end of the world---skeeter davis

東方之珠度聼翻黎的...

真的老掉牙的歌







中考努力

學英文努力

但,我要努力很長時間

哈哈哈.....

大家努力

miss everyone

再會

小進步:9月份開學我就升到esl2了

因爲老師比我升....老師真係好好人

之前...我真係好擔心自己噶前途

esl要讀幾年先可以跳得出

我冧...如果我一小學畢業就出國

現在..我的英文肯定唔係愁啦...

不過...如果真噶有得比我撿

我都會係初三先走

因爲

初中帶給我很多很多回憶

無論係快樂,傷心...我都唔會後悔

現在..我真係好少女情懷

初中啊....我不會忘記的

我覺得自己好似獨自偷歡甘...

日日都好輕鬆...

不過..大家要努力啊....




講一些快樂從前才明白光陰像箭
你我再擠出笑臉
共你登上那過山車直到車速慢了
我們沒法再欺騙

你追趕燦爛前途誰人亦一早料到
你我每一天退步
別要講半句對不起人人也會別離
就當我配不起愛你

請追踪心內理想
今天你我別難過前途太漫長
別要再想抬頭讓我們辨別方向
如若再勉強會跌得更傷

和你眼睛應格外明亮
願你下班車定可會遇上另一個賣相
然後我便會為我在設想
和你叫青春繼續燃亮
願昨日飲歌定可再遇上下一個合唱
同在每日繼續成長再找方向

將青春眼淚埋藏沿途讓火花耀眼
你要比星空燦爛
讓這刻你我變知己仍然有我在旁
願你我也一起茁壯

請追踪心內理想
今天你我別難過前途太漫長
別要再想抬頭讓我們辨別方向
如若再勉強會跌得更傷

和你眼睛應格外明亮
願你下班車定可會遇上另一個賣相
然後我便會為我再設想
和你叫青春繼續燃亮
願昨日飲歌定可再遇上下一個合唱
同在每日繼續成長再找方向

由再別要抱著對方而你也要變得硬朗
誰困惑與挫敗也不應眼有淚光
默默地對望

和你眼睛應格外明亮
願你下班車定可會遇上另一個賣相
誰亦會像你像我為愛深傷
和你叫青春繼續燃亮
願昨日飲歌定可再遇上下一個合唱
同在每日繼續成長再找方向




mnd 2008-06-17 00:50:15

我想打電話翻黎噶...
唔想左住大家學習啊...
你地一中考完我打翻黎啦
你時中考完啊?

烂彤 2008-06-16 21:40:31

D歌我都听过晒拉。介绍D中正噶比你听。
Turn It Up----paris hilton
Devil Wouldnt Recognize You---Madonna
Migrate---Mariah Carey
Pocketful Of Sunshine---Natasha Bedingfield
love to be loved by you---mark terenzi
love in december---club 8
Let It Rain---莎拉·布莱曼
En Dag Tilbage---Nik&Jay
Dirt Off Your Shoulder---Jay-Z & Linkin Park
Ride It---Jay Sean
Lollipop---Lil Wayne
心墙---郭静

----------------------------
我都好挂住你呀。你无番离都好舍得打过电话番离拉!!!!
李颖彤好快毕业拉!
大家一齐cheer up!

.mao 2008-06-12 13:25:22

4 minutes 好听啊~
好大一间The body shop,哇..好吸引啊!
我都就快毕业拉~你英语水平好左窝`努力学啊
你快翻来拉,我好挂住你啊~