2008-04-27 16:12:40李大斌

今非昔比

突然

我好懷念

着住景賢校服噶日子

坐係欄杆上食雪糕

一齊放學走長長的校道

跑到身水身汗

上課果時死抄爛抄d筆記

早早地翻學抄作業

好想着住景賢噶校服...

原來...離中考仲有50多日

大家都會離開景賢...

2年半入面,發生做好多事情

冧翻起,好似發夢甘,

就甘樣就話3年過去了

我也長大了,

我有一個好傻仔噶初戀

我也失過戀了

我喜歡上一個不喜歡我的人了

我跟誰絕交了

我是李斯茗好朋友

我是伍穎旋的好朋友

我是譚彥君的朋友

我是陳靖兒的朋友

我是李穎彤的朋友

我是周緻伶的朋友

我是徐惠的朋友

我是李雯雅的朋友

我們8人行

我們變了7人行

你們都失戀了

我們都愛着誰人

我要離開了

我要放棄誰人









3年了,我變了

什麽也變了,

我想翻到初一

重新開始過我噶初中生活

或者,將時間停在初二


唯一興幸噶係認識到甘多好好嘎朋友

李穎斌成日冧

10年之後,我地變成點呢

我地穩到錢嗎?

我地找到了最愛的人嗎?

我地還會認到對方嗎?

我地感情仲會甘好嗎?

可能果時李穎斌係個老姑婆了

事過境遷.

時光不停地流

一去不回來

只有上帝才知道未來
突然好懷念江門這個小城市

這個不出名的小城市

現在很快就夏天了

很懷念

夏天令人討厭熱辣辣的太陽

開着空調望着窗外熱得出汗的人

天氣好熱但仲有熱熱噶風

上課果時拎住把葵扇

校服都濕透了看到誰的bar了

李斯茗在飛鷹公園的榴蓮蛋糕

陳靖兒的生日

去隔離屋偷柴燒烤

譚彥君生日,

我地老老水水甘去銀晶飲茶

我生日前一日在上川島..

晚上在海邊放煙花

在個露天酒吧度唱左首愛如潮水,單身情歌

生日果日許左個願..

但願出國一事順順利利

如今,已經順順利利了

2個月,我還是熱愛那片土地,那班好友

08年,每個晚上,我不知流了多少淚

很想念,很捨不得,很懷念

太多太多回憶

每天晚上,零零碎碎噶回憶

都令我心酸眼紅

我好明白,

肯定會各奔東西,

都要接受新的環境

李穎斌,好老實噶,

我不害怕寂寞,不喜歡寂寞

我好孤獨,

無左大家,我無左笑容

變到好煽情,好多也冧...

什麽也獨自一個人...

好寂寞

想穩個人攬下,挨下.....

我5想再扮到自己好開心甘...

覺得自己越黎越虛假啊,

好想穩個人依靠....

但無論點樣..

要時刻穩自己未來着想




李斯茗,生日快樂

唔好虧待自己啊,一定要食翻塊燒肉啊

我知你依排5開心

想穩距就穩啦.

好快就無機會噶啦

畢業后,時間會沖淡一切的

李穎斌,生日快樂

又老坐一年,

要生生性性啦,好好學習啊

我唔記得有幾多年無食自己生日噶蛋糕

我5係好中意將生日搞好大噶..

有一個好朋友陪陪我就好了

但今年沒可能了

希望d親戚無搞個生日會比我就得了











全部舊記憶此刻重游
我終于識得三角函數了

時光一逝永不會

往事只能回味

心中有漣漪吹過

又回到最初

平靜去做我

上一篇:噢....天啊...

mRj&mon 2008-05-14 15:20:12

......
ummm
kingying生活真系好令人怀念!

yaoming 2008-05-09 21:32:29

看着你,心痛

WHY?
i don’t know

kidd 2008-05-02 22:06:32

淫虫菜鸟..
无搞我条女..