2007-09-09 21:01:22李大斌

九年(2)班

九2新口號

反對江小群思想
推翻文小燕理論
支持黃有樞政策


黃有樞老師...班主任

那....政治佬...睇在你成日比人玩

我第一個就講你啦..睇下我對你幾好啊!!

政治佬嬲起黎個樣真係好好笑啊....

有人話過距 好溫柔....好善良...

不過....可惜...距學政治學好甩曬頭髮...

演變成現在噶海哥.....

噢....海嘯啊.....


江小群老師.....就無話講啦....

個個都甘討厭距

鬼叫距講課差,筆記亂

手指指,撩腳趾麼.

成日浪費時間又係都閙我地...

好鬼死想換走距啊!!


文小燕老師...同距幾熟,雖然有好多人都5中意距

成日講D唔好笑噶笑話...都係想同學生更親近喈!!

第一次見到距...以爲距係農村出黎噶!!

雖然講課都唔係非常好....從唔知第幾屆個花名就係文老妖

不過分人都唔係太差....係個樣子好尖酸刻薄喈...

現任所有老師!,,,級長


李秀梅老師....最後生噶老師

就係因爲后生...無代溝啦...

好似個個都幾中意距...

唉...又後生,又靚女...做乜教數學呢....


易永堅老師....物理佬啊

你甘好笑啊....真係好搞笑啊..

成日話:乖啦,聽話啦..快睇書...

搞笑得黎講課又好.....真是個好老師啊!!!

似乎都幾受同學們歡迎


唐**老師 我仲未知你全名呢...

聼到你噶姓....就冧起外來媳婦本地朗噶....唐小姐!!

暫時覺得分人都唔錯嘎......

有一次係屋企樓梯口見到你噢.....哈哈~~


謝**老師 你這個歷史佬...我唔記得你叫乜名了..好似係謝文龍???

一D都唔惡噶....初一都唔聼課噶!!

你上噶課真係好悶啊...但好似講課都幾好啊!!

你旅遊果陣同我地講 你唔食煙噶話,無野做,,會亂殺人!!

你講話你頭殼頂入面係鋼板...手入面都有....

你這個大學教授.....你的話很難令人相信



小龍包老師.....我唔知道距姓乜噶!!!

現在噶體育老師.....

聽講你網球幾好啊!!



李英龍老師.....男噶體育老師..

雖然唔係教我地...

睇黎你同班男噶又幾好感情喔!!



吳聘云級長.....5知有無打錯

去過你度補習噶....

人做級長,你做級長...你一D都唔惡!!


張東梅級長....成日檢查頭髮啊啦...

成日話我地長頭髮...營養不良...

你先營養不良....你剪曬你D頭髮啦!!


吳東敏級長..... 有無打錯名啊??

好野...你個北菇雞終于要生仔啦!!

成完無甘快翻工啊!!!等我地畢左業先翻黎啊!!

有一次去旅遊見到距...距同我一個團啊...

哈哈....同條仔去旅遊甘溫馨啊!!


梁鯤毅級長...哎呀....住我屋企附近噶!!

平時都唔檢查頭髮噶...係要檢查先檢查咋!!!

語文課講得好好....級長就係5同D噶

邊學得江小群甘啊.....


新級長....不好意思...不知道距的名字!

檢查男噶頭髮好嚴啊!!

前面兩只牙係哨牙噶....即只兔仔甘...
依D都係已經無教我地噶老師啊!!


陳**老師 不記得全名

如果你無退休甘幾好啊!!!

唔洗個江小群教我地!!

講課又唔差啊!!又唔惡!!


陳囯義老師....有D惡...不過又係好好笑噶!!

識好多樂器哇....

你教左我一個學期爵士鼓...

我都唔知學左D乜!!

同朱燕飛一樣識吹薩克斯風

係卡啦ok比賽度....吹過遺失的美好啊!哈哈~


朱燕飛老師...唔知係米甘打!!

景賢校歌距作噶...少野磨!!!

又係識好多樂器噶!!

初一教我地噶...

現在應該去了一中啦....成年都唔見蹤影!!

係景賢甘臭(金秋)度吹過 薩克斯風 啊!!


梁顏燕老師....黃面婆...

以前係3班班主任果陣...

5比我地落3班玩....

唉....上你噶課...食話梅....

啊...你仲講比政治佬聼

搞到我地寫檢討.....


謝**老師 這個事生物老師啊!!

你仲矮過我啊!!!



田**老師 淨知叫田老師...教左一個學期

果陣播肥田喜事啊....你又岩生完仔...身材走樣!!

啊.....肥田....成節體育課都係做運動...

係幾好...不過.....


代靜老師...教過幾節課啦....

成日整個頭...又電又直...

現在都無係景賢啦....好似係去做生意啊!!

哈哈...距係滿族人黎噶....成日着名牌噶!!]


仲有乜乜電腦老師.....心理老師,,,,美術老師....5講了!!

因爲唔知距地叫乜名啊!!
哈哈!!!

祝你地教師節超級快樂啊!!!
校長早日加人工!!!
未結婚噶快結婚!!~
未生仔噶快生女!!!
結左婚,生左仔噶,就股票賺大錢啦...買車買樓買番狗啦!

仲有紫茶教過我噶老師們啊!!,,你地都要快樂,,我聼日黎探你地啊!!





噢..............開學了!!

pc將會好少更新啦!!

中考了嘛...畢業班嘛....對不對!!!

哈哈~~~努力啦!!!

老師們要幫幫我啊!!!!!!哈哈~~~

上一篇:我們都是景賢人

下一篇:無題

尐·bOw 2007-12-08 11:21:06

支持支持~
路过~

yaoming 2007-11-03 23:01:48

斌妹,你超人噶记忆力,
同超人噶语问水准,
我要倒转写个&quot服&quot字!!!!

long 2007-11-03 01:28:58

化学老师...money 姐...