2002-05-21 18:43:02leeann

收穫

我地系有兩個阿強,一個叫高強,本來上學期教我地OR,但宜家做左成大校
長,唔得閒黎教書,所以唔多認識佢.

另一個叫徐強,之前已經久仰大名,今個學期佢黎教我地行為科學,我知佢係好勁好勁,傳奇人物.除左係D乜乜博士之外,重點係佢天南地北.中外歷史,世界見聞(因為佢好鍾意去旅行),時事新聞,乜都識,仲係電影通,hot pop通,軍事通,加上一口超流利既英文,佢既見識真係好廣好廣,好似一本百科全書咁,上佢既堂真係學到好多野.

最重要係佢所獨特既見解,令我受到好多既啟發.佢教識我如果去品味生活中,教識我做人既道理,教識我如何去開拓自己既眼光.呢個教授真係好正,遇到佢真係不枉此行.