2003-03-17 21:41:34貓咪

terrible

It's really terrible day, everyone was so busy and complaining, I did not work hard today, had little food, I am getting to be slim.

我想狂瘦期就要來了,晚上總是很能支撐的吃很少,還多了了點水,這簡直不是我該有的生活!可我欣然接受,加上已經拿到手的減肥霜,大家走著瞧吧!
我就要變青春、變美麗、變瘦!不再是肥貓一隻。

大家紛紛打電話來問是不是還要去香港,是吧?我不相這麼輕易改變計畫,雖然說好像明知山有虎偏向虎山行,但全世界有病例了,難道哪兒也不去嗎?how about my Hawaii? I will not give up so easly!

晚餐去寂寞聖賢,忍住的只喝水和一大盤沙拉,貓咪寶貝!你真的會成功的!
I am seeing a better life for meself from every side.