2005-06-22 00:12:24

28歲的生日

人生七十古來稀,剛過了二十八歲的我,不經不覺已活了超過三分之一的人生。這個生日是長駐北京之後的第一個生日,如聖誕節一樣,我選擇了回港。多得各方好友的愛戴,給了我一個三天緊密的慶祝行程,緊湊得來卻充滿一個一個愉快的回憶!

在三整天留港的時間,每天都安排了最少四個的聚會,有一位朋友說我真的有很多朋友,是嗎?無論是否,他們每一個都是我的好朋友,多得他們的熱情,才有這樣豐富的節目。

我在二十六日晚上回港,想一想也很特別,在飛機上踏入五月二十七日,這可是第一次喔!到家時已經是零晨一時多了,在家總是會擾攘一番,也不忘和哥哥打了兩鋪聖鬥士星矢,所以睡覺的時間為零晨三時。不知是太興奮還是什麼,竟然只睡了六小時……九點就起o左身!

講番早d,其實第一份禮物好早好早就收到,Yee的送o左第一份生日禮物俾我,超級多謝呢個好妹妹!

講番27號,生日正日,一早起身,由於知道之後都無時間陪屋企人,所以就同屋企去左飲茶,阿嫲同姑姐都有去,我都好耐無同佢o地飲茶。而家人大o左,反而覺得同姑姐親密o左,多o左野講,講o下旅行,講o下音樂,好不寫意。

匆匆忙忙飲到11點幾,跟住即刻又起程到中環,首先入o左張check再搵Bernard攞番d禮物,跟住去北京樓同阿基,Winnie同ball仔食飯,我地肯定係最casualo既一檯,我著件難鬼bossini黑色tee,阿基同ball仔正常d,我o地叫o左幾個點心同炒飯,咁o岩Bernard約o左Perry食飯,佢o地話join埋一齊食,估唔到一次見咁多個朋友。數數手指,我同Perry真係起碼4-5年未見過。食完飯都差不多兩點幾,跟住過去恆生總行先將d手信俾o左Rainbow,之後就過o左尖沙咀行行街。每次番香港,都會好有計劃地去剪頭髮,今次因為行開阿士厘道,就去o左一間以前Claudia提過o既salon試一試,最平收費$200,可以接受呀!(橫店係北京都要成160蚊人民幣),的確服務都唔錯,亦都剪得幾好(幾個朋友的意見)。

剪完頭髮就按計劃去買鞋,自從兩年之前買過一對鞋之後,都未買過一對鞋,o係北京真係搵唔到適合的款,本來上幾次返香港時都想買,不過都睇唔o岩。所以可能因為咁,今次好似傻左咁……一買就買o左3對,2對係波鞋款,一對係斯文款,可能因為唔算貴先買3對,總共$1500左右。但係o係買鞋時,最唔開心係o個個sales話我唔似香港人,咁即係暗示我係自由行啦!!!!所以我不斷好氣憤地要証明我係地地道道o既香港人,當然都反問自己點解會咁架。咁o岩係尖沙咀,阿達打o黎,所以約佢去麻布飲左杯o野,跟住又要趕住過香港島食飯。o個日天氣非常差,突然落起傾盆大雨,所以又要破費o係7仔買o左把遮,但係真係太大雨啦,有遮等於無遮,特別係o係清真寺入口,“塞人”……足足用o左5分鐘先落到大堂……唉!

晚飯之前,先到Island ShangriLa飲o左杯o野,在友人介紹下點了一個鵝肝醬麵包,味道的確唔錯,連我這個對鵝肝醬只是一般喜愛的人也覺得值得推介。由於我遲到了,所以坐o左一陣就去金鐘的Ruth Christ食正餐—牛扒。Ruth Christo既環境好好,勝在人唔多,我o地坐o係靠窗的一邊,可以望到金鐘道的車水馬龍,與餐廳內的幽靜環境存在著反差,感覺不錯。我們都點了一份牛扒,份量剛好。最得意o既o係坐o係我o地後面的一對男女,都係為那位女士慶祝5月27日的生日,多巧合!不過,好似連續兩次和友人在這些餐廳食飯都同時有人慶祝生日呢……一直食到大約十點幾,我就需要再趕去下一場,同東亞同事“怒擘”一番。講真一句,同佢地擘酒真係幾開心,而身邊會一齊擘酒的朋友就係佢地。不過我今次都唔算擘,只係開始時連續飲o左幾杯……之後又無玩骰盅,所以真係飲得唔多,但係都嘔……唉!我記得Carmen話我o既酒量好o左,佢話我舊年的同樣時候已經攬住個酒桶準備嘔……o個晚又玩又飲又唱又影,的確好開心!一直擘到零晨三點幾先離開。

話咁快,瞓o左不夠6個鐘又起身,因為約o左Edith食早餐,沖完涼清醒o左d就出門口,準備我第二次的「揸車大行動」。之前問定嘉仔借佢架車o黎揸,十分緊張,因為係我考o左車牌後第二次揸車,仲要之前一晚飲o左酒,如果真係俾差人捉住,都唔一定可以過到吹波仔。o係荔欣苑攞o左車,再揸出停車場已經好緊張,因為咩都唔識,仲要有好多架車o係我後面等住……真係勁唔好意思……好不容易先離開o左停車場,便向住鑽石山出發。雖然係第二次揸車,都知道最快就係行龍翔道,膽粗粗就行龍翔道,無驚無險沿著黃大仙道駛去鑽石山,將車泊o左係龍蟠苑,掂,整個行程只係用o左20分鐘!由於Edith要入camp,所以好快咁同佢飲o左個早茶,佢話佢好鐘意一個人去飲下早茶,睇下報紙,嘩……退休阿伯o既生活竟然會出現o係佢身上,哈哈。不過,如果我同佢住得近d,我可能會成日搵佢去飲早茶,一盅兩件,正!我相信佢會係一個好好o既飲茶伴侶,如果咁好彩,希望到o左老o既時候都可以同這個好朋友去飲茶,那麼夫復何求。由於我估o係佢生日之前都唔會再見到佢,所以就送o左一份小禮物俾Edith,不過無咩時間同心思去挑,希望佢真係鐘意。開心o既時間總係過得好快,由11點開始飲,一陣就到o左中午12點,我又要趕下場……

因為我唔想揸過海,同為o左省時間,我約o左Catherine去鑽石山等,咁我就可以順路入去大埔了。Catherine係我o既第一個乘客,我都好佩服佢o既勇氣。其實有乘客對於我來說係會加大我o既壓力……從鑽石山去大埔o既小白鷺餐廳,又係另一個挑戰……先要入大老山隧道,再沿著高速公路向馬鞍山方向進發,時速限制為80km/h,都幾快……因為我唔算係好熟路,所以選擇o左從馬鞍山轉出吐露港公路入大埔,之後就o係大埔入口的迴轉處去大埔道。好耐無入過大埔,一個曾經好熟悉及有意思o既地方。好順利地經過大埔道,再轉入滌濤山到達小白鷺餐廳。完成了第二個missinon….勁!o係好耐好耐之前,同阿Wing及Kenneth到過這個地方食飯,所以有d印象,環境好好,餐廳樓底好高,外面仲有一個湖,所以好舒服,將城市o既壓迫感都一掃而走。(待續…)