2005-02-17 00:49:44lazysnowie

15/2(年初七) - 上班第十天 - 人日 !

日期:2005年2月15日(二)


今日係人日....人人都生日....生日快樂!!


放完假....嗚嗚....又要開工喇...
好懶呀.....唔想起身....賴床賴到成9:15am先起身....
成9:45am先落街搭車.....
最後就10:30am先返到公司.....哈哈...
不過都係得 Sharon 0係公司 jar.......
10:45am 鄭先生先至番0黎.....
其他同事就0黎緊呢1-2日先番囉....
(唔知道聽日有冇大老闆0既利是呢....嘻嘻....)

返到0黎.....又係做0下0的 co-oridination works....
send emails + make calls + send FAX...YEAH YEAH YEAH...
我負責宣傳0個0的活動愈來愈多人報名呀.....
真係好好彩呀.....好好彩呀.....
原來我一直做0個0的悶0野都冇白費0架.....
希望愈來愈多人 / 學校報名啦.....咁樣我會開心0的0架....
跟住.....鄭先生就派開工利是俾我0地喇.....
我0地都講番幾句恭賀說話啦.....哈哈.....
然後又開始工作喇......鄭先生今日狂執0野呀....
因為佢個位0的0野超級勁亂呀......哈哈.....

今日有好多0野忙呀.....所以連 lunch 都冇食呀....
不過想一次過做晒0的0野.....費時之後煩啦......
之後...有0的唔明0既0野問鄭先生,
可能佢好忙啦/唔見0左0的重要文件/我問得太多...
所以佢都有0的唔耐煩呀......黑口黑面添.....哈哈....
可能下次問0野0既時候都要小心0的囉.....
不過鄭先生都係一個好人0黎0既....
我相信係因為佢呢排趕功課....所以先至咁大壓力0者....明白0架...

今晚攪掂晒0晒的工作....都要成7:30pm先走囉....
哈哈...都好呀,清0左大部份0既手尾....聽日唔洗煩呀...
臨走前仲拎0左幾包芝士牛油魚仔餅走呀.....好肚餓呀....
然後就打電話俾『好好0既人』呀....
今晚只有佢和他的工人 SAN-DY 0係屋企食晚飯呀....
婆婆同朋友出去玩喎....所以整定0左0的晚飯....
等『好好0既人』返屋企整番熱0黎食囉....哈哈.....
本應我諗住都同『好好0既人』+SAN-DY 一齊食晚飯0架.....
不過『好好0既人』話我去到已經成8點幾,好晏喇喎....
夜番屋企就唔好啦....
所以最後我都冇去lu....就直接坐巴士返大埔囉...

噢.....返到屋企得老豆jar...冇晚飯食呀....
所以自己煮0左個公仔麵+魚蛋/牛丸/墨魚丸食....
『好好0既人』仲鼓勵我食0的生果添呀.....真係好呀...
(不過屋企得番蘋果呀,唔好食0既,所以冇食到囉,聽日再食過生果囉..嘻嘻..)
食完....就開始 check emails...send resumes....ICQ 喇....
YEAH YEAH.....『好好0既人』仲開始寫 online DIARY 添呀....
嘩....嘩....好勤力呀...好開心呀....
佢由年初一寫起,仲參考我0個個 diary 呀....
佢話可以當練習打字(倉頡)喎.....呵呵....
今晚我都不斷咁 update 返我個 diary 呀.... YEAH YEAH !

最近『好好0既人』比較 FREE...我就開始忙囉....um.....
一定要 arrange 0的活動同『好好0既人』玩呀....YEAH YEAH !!
今晚我 online 到4:00am 先至0訓呀.....傻0左,哈哈..


今晚『好好0既人』updated diary 到年初二囉.....YEAH YEAH !





明日又要返【明日】喇....嗚嗚.....








======================
今朝 TCO 打電話0黎....話有travelling expenses拎番喇...YEAH YEAH !
仲有.....YES!0的人工我仲未拎呀....搵個時間拎先...
而家我個 office 手提電話收得唔好呀.....真係悲呀.....
呵呵.....我 apply 0左0的工點打0黎 interview 呀....?!哈哈....