2005-04-24 23:37:42小若

理髮

今日去電第二次頭髮

dry左之後, 先發覺真係好傷

上個禮拜同朋友一齊整完, 返到去之後幾日覺得只係鬆左同有小小曲

但好唔明顯

所以約左今日再整過

但而家覺得唔同左既地方

只係d曲細左, 但仍然係唔明顯...

...........

會唔會原先仲好呢???

我係咪返錯左去呢???




但係佢地的確好俾心機幫我整的

我會好掛住幫我染同電頭髮的 mr.t *-*



佢叫我唔好扁嘴喎...

車...佢幫我捲頭髮落藥水個陣夠成日"敏"嘴唇啦...

不過我冇講出黎 *-*



我地上次除左一開始傾點染同電之外

係無咩講野架

今日中後時段就講多左...少少...咁大把......

我亦知多左佢既野少少咁大把......



佢問我塊面做咩紅左

講起原來佢d皮膚又係好易敏感架, 手又係一達二達的, 好似我咁

同埋佢迫不得已要自己一個人住...仲要食飯盒...好可憐


開心...好似佢講過d咩, 做過d咩我都記得記住(如果想知可以問我)

唔開心...因為太短暫,

也沒有將來....-_-.



他的眼睛很漂亮*-*



一個沒有愛情滋潤的人, 就是對這麼一點點的霧水情緣如此上心的了...

請諸方各位不要見怪



最近...

突然變得

喜歡只欣賞一個人的優點

好懂得愛同包容呢^^





上心...上心...上心...仲係好上心...唉! ~_~