2002-02-12 17:53:15ah b

台北行2

今次旅程由年廿九至年初二。我最初都怕農曆新年舖頭會閂門, 點知呢個惡夢提早出現。

事緣在年廿九我行誠品0既時候, 有staff 通知我今日六點閉館。點知我一行出街出面, 至發現所有舖頭都提早閂門, 成個忠孝東路靜到好似午夜咁樣, 既然如此, 俾我行九次都冇用, 唯有提早返酒店。後來0係網吧上網到11 點幾, 就去左華西街夜市。

本來都唔係咁想去, 不過上個trip 都冇去過, 諗住去下la。結果.... 如果西門町== 旺角, 咁樣華西街== 廟街。除左狂食街邊0野同狂玩彈波子機之外 (呢個香港居然冇呢... 咁好玩都冇...), 都冇乜可以做。直到人潮散去我至返酒店, 0個陣已經係午夜兩點幾。

至於年初一ma....下回分解。