2004-02-21 00:16:30ah b

認識自己

// 蝦米忽然send 呢封email 俾我同魚蛋 (當然仲有好多朋友la, 不過既然冇出過場, 從略). 記得以前玩過, 我姑且將我0既答案post 0係呢度, 等大家知道我呢排做緊乜諗緊乜, 亦慳番好多所謂0既 '個人簡介'.... :P

年多前玩過, 又玩. 別介意, 因為我想知多你一點點嘛~
整封信複製,將所有的答案改成你自己的,然後寄給你認識的人,包括將這封信寄給你
的人。
這個理論要說的是,你將了解你的朋友許多不為人知的種種...

love,
蝦米


現在幾點:2004 年 2 月 21 日凌晨

你的全名:中文名: 鬧死人; 英文名: ah b

你現在正在聽誰的歌:冇

你在哪裡讀書(工作):一腳踼公司

你最後吃的一樣東西是什麼:皮蛋瘦肉粥

現在天氣如何:大霧, 現正於霧裡0既歲月

有戴隱形眼鏡嗎:有

上一次生日蛋糕上蠟燭的數目:一定唔係0岩0岩過左去0既生日, 因為當時我飲緊紅酒

你通常吹熄這些蠟燭的日期:都話唔記得lor~

你們家養過什麼:cats, dogs, fish, pegion etc.... ah b 0岩0岩過左新年去左, 終年 11 歲, 鳴鳴...

星座:sun = sag; moon = capricorn; rising = aries


眼珠顏色:deep brown

有耳洞嗎: 原本釘左五個, 左右兩對0係耳珠, 另一隻0係右耳耳骨, 不過埋左. 所以而家只有4 個.

刺青嗎:沒有

你喜歡你目前的生活嗎:唔鐘意, 但有得食有得住有屋企人同朋友關心, 應該要滿意la, 否則我呢d 咁唔心足0既人會受到天遣.

喝過酒嗎:有. 前排仲飲到扒街, 胡言亂語兼且喊苦喊忽, 係人都怕左我lu~

覺得自己花心嗎:專一到 pk, 可能花心d 會開心一d? 我唔知道, 因為我做唔到.

曾經出過車禍嗎:托賴, 沒有

暗戀過幾個人:幾個lor, 全部食白果.

因為害羞而不敢跟人告白嗎:頭幾個就係, 後來某一個我講左佢接受唔到, 再有另一個唔係因為害羞表唔到白, 而係心知佢望都唔望我一眼, 講0黎都0徒氣, 雖則我忍唔住做左好多好多暗示.

喜歡食沙拉醬:除左千島醬之外, 全部ok

不喜歡吃的東西:炎茜同苦瓜

喜歡吃什麼東西:食乜都無味道, 所以呢期冇乜0野鐘意食

喜歡喝什麼:答案同上

最喜歡的顏色:藍同黑

最喜歡的數字:10-100 其中一個數字, 大家估下la~

喜歡的電影:一時諗唔到, 遲d 再答

喜歡看哪一種電影類型:劇情片, 要俾到我睇完戲可以諗一大輪0個種.

最喜歡的卡通人物或品牌:doraemon.

最懷念的日子:form 6! 到目前為止0個段都係我有生以來最開心0既日子.

最懷念的經驗:經驗都好痛苦, 唔值得懷念.

最喜歡禮拜幾:Sat no doubt!

喜歡春.夏.秋.冬哪一個季節:秋天, 可惜太短.

喜歡的花:無

最怕遇到的話題:迫我講一d 我唔想講出0黎0既秘密.

喜歡的運動:最近常常元神出竅, 唔係因為 '鐘意', 只係冇辨法.

喜歡的冰淇淋種類:無

怕什麼東西:怕冇人鐘意 and/ or 認同自己0既存在

喜歡的電視台:通常我心情唔好或者要睇新聞至睇電視喎~

如果有來世,你最想當什麼:無所謂, 最緊要開心

最討厭做的事: 又係未諗到住, 下回分解la

討厭別人做什麼:所有自我中心0既行為

擅長的事:發呆

上次去醫院是做什麼:上個月. 義工活動

以後想做什麼職業:SOHO freelance

你家住幾樓:家住7 樓 A (唔好以為係gigi 0既歌, 唔該!)

你們家是公寓、大廈、別墅哪一種:大廈

你覺得碟仙怎麼樣:冇興趣

你覺得自己十年後會在哪裡:香港卦~

寄這封E-mail給你的上一個人是誰:蝦米lor!

無聊的時候你大多做些什麼:最近常常發呆, 現正在回魂中 (參考上8 條問題)

你住得距離最遠的一個朋友是誰:全部都住香港SAR, 都唔係好遠0者~

世界上最惱人的事:身不由己

全世界最好的事:the one you care who cares you also.

目前有男(女)友嗎:無

覺得同性戀如何呢:冇感覺

對於沒把握的事情態度如何:順其自然, 隨緣la~

如果有人誤會你,你會:重要的人會解釋, 不重要的咪由佢

如果有人誤會你,又不聽你的解釋:再解釋, 幾次都唔聽的話就放棄

有想過要怎麼對付你討厭的人嗎:講出0黎條橋咪唔用得LOR~ 所以又係唔講得.

你認為你的另一半幫你付錢是理所當然的嗎:以前覺得係理所當然, 不過而家要睇情況

你的另一半硬要幫你出看電影的費用時,你會點:咪出lor, 咁做的話佢開心又有乜所謂~

通常幾點上床睡覺:因為第二日要返工, 所以最遲都要夜晚兩點訓

猜誰會最先回這封信:都回左信la. 不過遲d send 俾第二d 人時就未知邊個會回信lu~

寄這封郵件誰最不可能回覆:同上

現在心裡最想見的人是誰:唔講得

想幾歲結婚:唔結婚

今天心情好嗎:比前幾日好左好多

有想過要自殺嗎:好細個時試過park panadol (先此聲明, 你‧0地‧千‧祈‧唔‧好‧咁‧做!! 係唔0岩GA!), 不過冇事

最希望誰回信:同尾5 及尾6 條.