2005-05-26 00:25:03屎頭人朱頓

adidas?

Closer
2005年5月15日

今日主要就是看了「Closer」。
都不錯,並想起一個朋友的Xanga的一句「放下兒女私情.....為國家大事而努力!!」。


AppleSeed
2005年5月16日

九時多就起了床,和老豆阿蚊去吃過早餐後便回家看<>。
之後看過其介紹、宣傳等等,都已經打算要看的。
雖然時間不夠只看了一半但已覺不錯,2D人物3D景物也總算配合得來。

一時五十分,本想拎埋海報上上水但好像不夠時間便算了。
但最後攪到二時二十三分才出門口。
Toby比她定的三點遲但我又比她遲,當無人輸囉。
勁行勁行勁行勁行。
Toby買到野(花光了錢)我買唔到呀(也是花光了錢)。
見到個好有型的派傳單的人。
夜晚陪佢過尖沙咀就回家了。

凌晨三時多才睡覺。


等六月十一日
2005年5月17日

早上醒來如常的賴床。
但其實不是太累。
乘巴士和地鐵都沒有睡。
明明昨天只是睡了大約三小時,奇怪。

晚上先去上水,拎海報俾LOGIN順便幫他們interview。
但我遲大到,去到都in完了,阿賢仲話佢手bass好勁。
吹吹水便走了。

出了尖沙咀。
都不過把聲沙了點和有兩聲咳,都好了好多。
去了黃埔附近吃飯,我完全唔識路。
問我點好?咪攪到我都煩埋囉,呢d問題我自己都攪唔掂啦。

ps.突如其來的紅假又告一段落,下一次是六月十一日了。
ps2.我今個月電話費貴到仆街。


鑊鑊新鮮
2005年5月18日

夜晚又做義工,但係無咩意義。
打左幾個(無人聽的)電話send左幾個(幾年無講過呢d野的)sms。
第一次做d咁既野,真係一百歲唔死都有新聞仲鑊鑊新鮮鑊鑊甘。


無聊
2005年5月19日

上午入到小瀝源先知交貨取消了。
中午和Gary、龍、諾、波吃午飯。
下午去理大,無無聊聊的。


比賽?
2005年5月20日

今天下好大雨,又要返筲箕灣,所以沒有帶bass。

放工過了灣仔,阿賢教錯路,行錯哂。
上到去,撞見大聲公。
真好,問Ringo借bass。

Dino隊新band做表演嘉賓。
主音好玩野。

過尖沙咀等Toby放工就去食晚。
間舖個老闆Toby識的。
都不是好肚餓所以叫了個西多士,不過俾Toby切到走哂樣,食死我。
食完逛了一會Toby又撞到識人,真係識得人多。

ps.papa jack win。


farewell
2005年5月21日

上午又收到溫生電話所以又要過理大。
中午去了旺角稻香飲茶,有傑、基、龍、波、Gary和我,阿諾last day嘛。

夜晚陪Toby去買生日禮物俾佢exbf。
不過買唔到,之後去金太郎食壽司。
之後「忘命van」回家。

ps.和Toby出去好多時都是金太郎和「忘命van」。


Danny The Dog
2005年5月22日

中午上LogIn Studio,夾band吹水食tea。
其實以後會多了個聚腳點。

黃昏就出去旺角,約了陳強、勒哥看「Danny The Dog」。
普通。

之後吃晚飯,逛一下,飲下野就走了。

又陪Toby再出動買生日禮物。
今晚買到了。
晚飯金太郎。
十二時左右其實就可以走的了,但Toby個fd話過黎車佢返屋企。
等等等之後,都係自己乘巴士。
所以最後我又係「忘命van」回家。

ps.俾老豆鬧我日日咁夜返。
ps2.做乜呢排個日記咁「口語化」?


今晚都唔駛訓
2005年5月23日

放工本來打算逛下街之後回家梳洗之後上LogIn Studio坐下等馬佳善放工過來噴野。
不過做緊第一個step的時候已經出事(收到電話要出尖沙咀)。

於是變成了放工之後回家換衫之後出尖沙咀逛街之後等馬佳善放工之後join埋一齊上LogIn Studio噴野。
去到上水,攪下呢樣玩下果樣又食下宵夜先噴下野咁攪攪下就三點。


辛苦
2005年5月24日

連續幾日都只睡幾小時。
辛苦辛苦。

做咩都慢動作。
乘巴士又沒有位坐,但我站著都照睡。
乘地鐵又睡過頭去了柴灣。

一直「釣魚」釣到現在十二時廿六分。
現準備將生活調整回正常軌道。

下午又突然多野做。
做到現在四時五十一分。
等放工。


DEMO
2005年5月25日

昨晚收到電話,今日一早回了筲箕灣。
幫Gary拎圖上去俾Gary畫。
再拎西裝、projector、printer、con768、notebook charger。
之後雄仔出車,出發。
灣仔利景酒店接阿Doug。
西環接Cecil。
葵涌公司。

飯後機場。
demo,都是老樣子。
夜晚本來去LogIn噴埋幅畫但係阿賢未換油。
約馬佳善一起回家算了。