2008-06-16 19:13:29>屎沙沙”》

從開口到現在.......

其實呢篇野只係想呃下人咁解,

我發現我而家打既文愈黎愈無聊啦,

所以見到啲有鎖既文章基本上唔需要問我拎密碼,

因為內容係極為無聊,

再唔係就PCCW。

但請各位原諒,

因為打呢啲無聊既文章已經成為左我生活既一部份。

既然係咁就打返篇有意義啲既文章啦,

不過屎沙沙打得出黎既文都唔方有意義得去邊,

成為作家既夢想離我而去,

根本就冇可能發生既事嘛!!!!!

不過,我係唔會放棄,

就以呢篇文章為例嘛,

睇得呢篇文既人都比我呃左入黎囉。

所以,只不過係作啲你地有興趣既書名嘛。

好啦,我而家先開始入正題架。

今日測驗哦,考完點呀???

~完~

正所以話呢,

屎沙沙係信唔過架啦!!!!!

你地係咪覺得好有意思呢??????-3-

相信以後你地都唔會再黎睇我打文嫁黎=^=

嗚...嗚......好慘呀我~!!!

自己搞成咁既,哈哈哈哈,

各位屎沙沙滴忠實粉絲們,我愛你唷>3<