2007-10-17 01:49:36Kenji Lai

Ongoing Learning

我開始明白...原來唔識一定要去學...

要學習就算生活上遇到有咩困難或辛苦,
即使妳幾唔明白, 即使妳幾咁覺得我諗多左,
我都應該去講妳知令妳明白, 亦都要一齊去解決...

我無去講清楚去令妳明白我既辛苦,
要一齊去解決問題, 就先要令妳明白個Issue...
而唔係去搵一個只會聽人講野既人...

今個月既事都唔一齊解決, 將來又點有能力一齊去解決更難既問題?!

手牽手並唔係手拖手行街...而係一齊去成長...

好辛苦好辛苦好辛苦...
Stock-take report missing, Stock lists not match,
Confirmation not match, Sales and purchase not match,
Pledge of Account Receivable, Factoring loan, Tax loan,
Outstanding letter of credit, Cross Guarantee,
Breach of covenants...Help!

要學習既事實在太多...Don’t give up!