2005-10-24 23:48:46巫湘怡

我老姐要結婚之<在結子面前,別叫我表叔公>

那晚在酒店中
大部份時間都係幫老媽同佢d朋友影相
真係...

突然間
我聽到一把異常動聽的聲音
當我回過頭時
在我旁邊
就發現一位二十來歲
紮著高辮子的少女和朋友聊天
(不知何時開始,就覺得紮高辮的女孩子感覺不錯)

就在我出了神時
我那天真活潑的表姪孫仔拉著我的西裝尾
<表叔公,我要去柯尿!>
幾時都話,細路仔係無辜的
而且只係一個四歲既細路仔
我只可以雙手meet住佢塊面
細聲同佢講:今日...叫我哥哥!
<表叔公哥哥,我就賴啦!>
就在同時,我聽見笑聲
我見到竹內結子
一個竹內結子式的笑容
我唯有拉著表姪孫仔快步行去廁所
因為我發現
我竟然,好似,有d面紅

在送客時
我再次見到她
我把手僵硬的伸了出來
...連自己都覺得非常突兀
明明人地都行過了
仲伸隻手出黎做乜...
結子遲疑了一會(...我唔知佢個名,唯有咁叫)
最後她笑著跟我握了手
我們大約牽了手兩秒,上下搖了三次左右
我的天...
又係果個竹內結子式的笑容
攪到我九唔搭八咁講野
<恭喜哂!拜拜!>
我老姐結婚,恭喜人d乜...
好在無順口講多句得閒黎過
然後看見排在她身後那位女性朋友
和她耳語了一會後又笑了起來
我覺得,我應該找個地方躲起來...

幾時都話
要小心光頭佬
特別係光頭肥佬
即係我姐夫從英國回來既大哥
送完客後
他突然在他老婆身旁伸出手來握手
而且忍住笑咁講句<恭喜哂!拜拜!>
然後同佢老婆一起回頭望住我笑
我先至知道
天下間既笑容原來有咁大分別
從未見過人對我笑得咁仆街

要是那時有下雨的話
不知道有沒有勇氣說出這樣的對白

小姐你好
我覺得你很面熟
特別是笑起來的時候
請不要誤會
我不是那種不經大腦
就說別人很面熟來認識女孩子的人
只是我真的覺得你很面熟而已
好像在哪裡見過似的
對了!是在電視上
你笑起來的時候
真的很像日本電視劇中的那個<竹內結子>
真的是一樣的好看
其實我只是想告訴你這個而已
不過碰巧今天陽光燦爛
又下著微微細雨
不知我可不可以
藉著雨點對你說多句話?