2004-06-14 17:37:11栗子人

哎呀啊哥

呢排好鬼唔得閒,晚晚都放咁鬼"早".真係唔得你死law~~~
呢輪都無咩特別野發生,不過同Jacky熟左D啦叫做
佢仲認左我同YUKI做妹,叫我地以後叫佢做啊哥仲話會保護我地
從來都無諗過無啦啦會多左個哎呀啊哥

尋晚出左去搵佢,到到2點左右本來佢送我去搭車
點知等等下車,佢講番佢唔開心既野比我知,一企就企左成粒鍾
我見佢一路講一路眼濕濕,而我亦都企定定聽佢講野

同佢傾完計都三幾law
打的歸家
我唔知點解同佢傾完之後
突然發覺原來自己仲好死細個,好小妹妹
我覺得自己既思想好小朋友

不過對住一個三十一既大哥哥,我又可以點呢
佢係一個好有planning,諗野好清晰既一個人
但係佢又好愛玩,玩得有點crazy

我知道如果可以同佢keep住contect可以話好開心既事
起碼佢可以教到我好多野
但唔知點解我又覺得好似好難咁~
同佢傾計時總覺得有d問題
膈膜?我唔知
只知總是有點怪怪的既感覺~~