2004-12-17 19:18:21.藍戰士.

Lippppppsinggggg***XDDD*

終於返埋星期五啦!!一身輕哂!!

今日個書包激重!!原來俾人呃左勁多書返黎!!...OMGGGGGGGGGGG***
4D今日去歷奇..好羨慕!!(咬緊手巾!)

recess!!我班經常有支眼藥水!kai澎俾d野我睇!
成張沾有眼藥水既紙巾!俾我食到少少!激臭!!!XDDDDD*
之後將張紙巾掟黎掟去!!XDDDDD*

eng..本身得29/90!!三分一都冇!!俾我發現殺人王改錯!!
幾大就幾大!沙蟹就沙蟹!咩arrrrrrr?!!!30/90!!同Bennn齊齊加多1分!!
我地衝破左個心理關口啦!!係咁歡呼!!XDDD*點知俾阿sir話!!XDDDDDD*

中文..反問=反轉黎問!!mschan"點叫反轉黎問?"Bennn"?恨申敢夫役"
XDDDDDDDD*笑死我啦!!!

lunch!開始發現生返canada d野...!飲左700ml既水!!!

中史!!好KKKKKKKKKKsirrr!!唱歌!!rating開始覺得KK好好人!!
好可愛喎佢!!!=))))))))))*

放學!!同老紀!kai澎!峰峰!kawaaaa!yipyu!Lipsing!
因raymond+志志唔係度!我就加入左!!扮"校花"XDDDDDD*
yipyu好爆炸笑!!扮衛生巾廣告XDDDDDDD入4D扮鬼嚇tzsyin!!XDDD*
點知人地走左先申手出去嚇佢!XDDDDDDDDDDDDD*笑死我啦!!!

唱果陣!拎個波扮打沙排!!癲左XDDDDDDDD*拎第3!得到一本..日記..
諗住掟左俾yipyu/kawaa/老紀..點知.....
好martin leeeeeee問我地玩唔玩x'mas party!
七個人加埋35蚊都唔玩!!最後唔駛$就玩!!..但我地都有俾$佢!$7!XDDDD*

勁嵐嵐!行去輕鐵站wif嵐+老紀!!反而返屋企係同manyeee!XDDD*

返到屋企online!嵐嵐叫我打開書包!"本日記點解係我書包??"
XDDDDD賤哩!襯我行樓梯果陣掟本野入我書包!XDDDDDDD*

--------------------------------------------------------------------

最喜歡.......XDDDDDD!!楚琳迫我講是非呀...!佢好壞囉!!XDDDDD
唔好理佢呀!!!!!!!!XDDDDDDDDDDDDDDDDDD*