2007-09-16 19:17:14闇月

士多啤梨...杯杯

昨天係補祝我朋友(關美)生日....
其實我唔記得左佢生日!!!(真係唔好意思想!!)
不過好采佢冇嬲,如果唔係就慘丫~~
講起我同佢真係好來冇一齊玩!!!

佢中三個時我已經唔同班...
不過我地大家都又聯絡!!!
但升中四,佢本人去左拎一間讀書!!
之後只係電話找對方,連行街都好少~~

我問佢今年生日想要什麼?
佢只係同我講想一齊食飯...
不過我會買禮物比佢,(hehe!!!)

上面圖片係我同佢and鐘鐘一齊行買回來!!!
行左好來,我先找到一個likes杯杯...
真係辛苦!!!

之後最happy就係可以一班人一齊食飯...
鐘鐘,可可,小南,關美,我~~
星期六夜晚真係好難得的一日...