2007-07-31 19:28:13闇月

右眼突然腫左(3)???

今日下午已經食哂d消炎藥....
只係正返d 眼藥水...
不過今日早上照個鏡,發現d炎未散...
已經比之前好好,只係間中痛!!癢左冇la~~

不過d炎好似好散..
好多人同我講要慢慢先好la...
我知.不過我覺得好似周身唔舒服..
始終隻眼問題??
平時我唔係好喜歡照鏡....
估唔多現在要日日照,睇下隻眼情況點?
自己都覺得好好笑...

我記得上個禮拜,我問鐘鐘借鏡睇隻眼個時??
鐘鐘:你係唔係女仔來丫???連鏡都唔帶出街...
我:你有丫..我問你借未ok la ...
鐘鐘:......(冇反應!!!!)
我:哈哈....大笑...

不過我真係想快d好..唔需要在煩!!!!(呵呵...)


上一篇:換換愛

下一篇:作感冒....