2007-06-04 22:30:39闇月

親戚嫁女的日子~~

昨晚我們一家人去左”姨婆”個女的婚禮...
我家姐同我ma ma打扮好亮亮~~先出街!!!(平時好少見佢會咁,hehe....)
本來話16:00p.m出發,但最後我地17:00p.m
因為我ma ma找左去對面搵”靚靚太太”幫佢打扮下.
先再出發......
我fa fa同姐姐+佢bf話要一早就去左個度...
佢地話要早d去打麻雀”,但我同ma ma細佬就慢慢去....
不過要坐的士先可以去到,如果行2-3分鐘...
真係好遠.(如果真係行,真係大汗滴細汗先去度!!!!)

不過我們真係早到,好悶ar~~一個人都唔識...
之後同”可可”煲左一齊電話.
但我d屋人就去左”打麻雀”,只有我同細佬係度玩”NDSL”...(呵呵!!!)
不過係我細佬玩NDSL,我就煲電話..
跟住我走左去睇佢地”打麻雀”,我ma ma見我悶,問我不如去行下...
我答”好”................
之後行到一半,我ma ma見到 d”親戚”就同我講不如唔我行街la~~
佢話想同佢地傾計,我話”好”...
轉過身就見到我”姨丈”佢本人,佢望見我笑左兩下...
之後我行返去內面找我家姐...
我家姐問我地唔係去行街.我話又d親戚來左,ma ma要同佢地傾計..
跟住我”姨丈”個仔找來同我傾計.
1.佢話我fa fa個樣冇變過...
2.話我家姐亮左好多.(不過佢昨天打扮真係”GOOD”
3.佢話我細佬大過左,唔同左樣...認唔到...
4.當時認唔出係我細佬,以為佢係我”男朋友”.個時笑到我唔知道點~~
不過我都問佢”點解”唔帶個女朋友比我睇下.
佢死口話”冇”,我地一定唔信佢..
之後我左問多一次,佢話我”多嘴”.就行開左..

最後都係我家姐”勝利”
跟住佢地話唔玩,提議話不如落去行下...
(”GOOD”),行到一半,我家姐話分開行...(我知佢地要去拍拖拖!!我明白明白)
我就同細佬+fa fa一齊行,不過個商場真係冇野睇...
之後就返左去...
但見我家姐同佢bf一早返左來...
我同佢地講我們唔係坐17座位,
我家姐話剛剛又一班坐左起到,唔識又唔走..
佢2個找其他地方坐...
不過我話我地唔係坐17咩~~點解我地前面係18~
之後我家姐有講,話18號個班人私自轉位...
本來佢地坐風口位.我地唔係度,佢地自己轉位.
(我心唸邊有d人咁樣,未問個人就轉位..)
不過我地都冇野好講la,主人家好忙要招呼客人邊有時間你您la~~
大家未不斷好似”雪人”等21:00有野食,就ok..

之後真係21:00p.m開,新娘同新郎就慢慢出現.
佢地一早係度,不過好多人同佢影相.
不過又見到話我個過人,
佢話主席話好多人坐,佢冇位.問我地有冇人坐..
我當然唔信la~~邊有可能冇位錯..
係主席話d人同佢同輩,加上佢話佢好年輕費時比人話30歲!!
hehe..不過老實ar,佢大我歲,同我家姐同年...
之後我們就係度講笑...
不過前面霸左地位,個女人周不時令轉身+係度笑,都唔知道佢想點~~
跟住就一邊食野,一邊講佢地點雙識,同佢地d片段...
食到最後,我影左一對兔仔.都ok...
走過時,終於可以同佢地影相,不過真係好”靚”
之後回到家都24:00,就sleeping....









上一篇:發夢...

下一篇:~好...........眼訓~