2006-08-15 02:26:09都唔知自己想點!!

~8月13日~

10點幾我就起身!!我就叫我細妹打返去同我請假!!點知...唉..比人cut線喎!!我地就唔理佢啦!!我地就落去同契媽~契爺落傳記食早餐!!食完我地就鋪頭!!返左一陣!!我地就屋企拿野!我就同我細妹返屋企拿野比我契媽~~拿完我就同細妹就落返鋪頭!!諗住幫我呀ma燒個d拜神野!!點知落到去~佢地都燒完lu!!我就同我細妹出街~~我地出荃灣!!行左一陣!!就陪佢去換返本書!!換完!!我地就去買書包!!因為我應承左佢送個書包比佢!!買完我地就去千跡岩飲野!!飲完我地就去三聯買書!!買完我地就返屋企lu!!我就拿返部電話!!就出返去lu!!我就搭車返亞洲!!6點左右就返到去lu!!返到去!!佢細妹同我講話今日有好多人訂左枱喎!!我地做到10點左就執野!!10點幾佢就出去幫佢老豆買野!!我盲係到同佢老豆~細妹!!伙計係到食飯!!食完d伙計就走哂lu!!我就同佢老豆~細妹一齊搭車落青衣!!跟住佢老豆就去拿車!!就車到我返荃灣~我就自己搭車返屋企lu!!仲打包左碗野返屋企!!我呀媽問我今日去左邊!!我冇同佢講話去個到!!只係話同d fd出街!!如果唔係.........就係咁囉!!
今日我冇返黃金個到!!我諗我仲得罪左好多人!!我都係想.....咁ja!!唔通咁都有錯咩!!
佢細妹仲約我9月23號!!叫我返去幫手!!唉!!我都唔知得唔得!!我諗得既機會都好微!!唔好講到咁長遠呀!!跟住落黎既星期六~日我諗返到去既機會都......唉.....好煩呀!!