2010-03-15 20:02:03bear

Making love out of nothing at all

 

Everytime I see you all the rays of the sun
Are streaming through the waves in your hair
And every star in the sky
Is taking aim at your eyes like a spotlight
The beating of my heart is a drum and it's lost
And it's looking for a rhythm like you
You can take the darkness at the pit of the night
And turn into a beacon burning endlessly bright
I've gotta follow it 'cause everything I know
Well, it's nothing 'till I give it to you

每一次我看見你,所有的陽光
像波浪般流瀉過你的髮間
天上的每一顆星
都像聚光燈一樣對準了你的雙眼
我的心跳,像是迷失的鼓
尋覓著和你一樣的節奏
你可以從夜之坑洞中汲取黑暗
將它轉化為燃燒著無盡光亮的信號燈
而我必得追隨著它,因為我所知道的一切
如果沒有給你的話,都是徒然

(以上摘錄自1983-Air Supply(空中補給合唱團)

 

我心裡的那抹陽光
永不落下....

上一篇:0314

下一篇:我多麼羨慕妳...

。香水百合。 2010-04-05 02:13:25

這是...
我很喜歡的一首歌..

至今..