2008-04-23 14:04:41迷失的女孩

自己話事

我mama今次又反對la..

唉...

我唔明..

做乜開頭話ok...之後又黎反對

究竟你想點

我係你個女

唔係你個扯線公仔

唔係咩都要聽你講

我有我思想

如果你係想操控我ge一生

點解要俾我讀書

而家讀到大學

好有諗法

但你依然唔俾我自己作主

連拍拖咁私人ge野都要你話事

咁我究竟仲係咪一個人

定係你ge寵物r

今次我點都唔會妥協

除左因為我已經唔可以離開佢之外

仲想證明俾你睇

我ge決定係無錯

我係有能力去話事

我已經成年

唔好再當我細路仔咁

錫我唔係咁ga

應該要尊重我..

由我角度去諗野先叫錫我..關心我r..

雖然我唔知我同佢將來會點

但試問有邊個可以肯定一個人ge將來r

每個人都三衰六旺

唔可以肯定我同第二個

你認為條件好ge

就一定可以白頭到老

一定就有好好ge生活條件

總之我ge事應該我自己決定

我唔會再咁易俾人影響
永遠同你過情人節的人 2008-04-24 01:50:42

豬豬好多謝你a~好感動a~~!!你已經真真正正大個啦~~~
永遠同你過情人節的人