2010-05-18 22:24:26貴燕

自愛

好討厭自己明明唔想講野...但又要比其他人..引到出講自己內心真說話既時候..明明個日心情好差..但都要唔可以唔應人.....今個星期返早..真係好想死..唔係因為..返早要早起身..而係因為收工之後..無野做..無人陪個種心情好慘...真係犯賤..

終於開口同大頭妹講左自己放係心裡面多d既秘密...亦都釋放到出黎...真係估唔到自己都會有咁負面既情緒..原來抑鬱真係會好嚴重...係工作上..已經完全搵唔到共鳴同歸屬感..有既只係同好姊妹同更...可以講下心底話.但真係越黎越唔鍾意講野...可能係怕左去相信一個人..然後又會比佢出賣同背叛既感覺...真係好hurt....

今日聽到你講你既事..我又何嘗唔想大喊一場...想放縱自己...想自己搬開一個人住..完完全全與世隔絕..慢慢咁過渡...真係好唔明..點解每一個男人都鍾意講大話..同會做一d傷害愛自己既人既事..真係已經唔想再愛任何一個男人.

男人..你真係好衰..好賤格....我討厭虛情假意既你....我死.我炒車..你都無慟於衷..我真係對你哀莫大於心死...