2008-01-21 20:51:40貴燕

堅強

屋企一發生左事.令大家都好擔心...我一知道..真係眼前一黑..想暈低..完全唔敢相信.個腦係度狂轉..擔心之餘..係度諗緊我要點做...要安慰父母之餘..亦要抑制自己既情緒...唔可以咁眼淺..堅強..理智係唯一既做法..

辦妥左一部分之後..希望平平安安...令全屋企人都安心..

-------------------------------------------------------------------

緣份----又要講下e個字...我真係原先對ed野半信半疑..但一次又一次令我相信..原來真係好講...同埋鬼神之說...多謝有先人既保祐令我一家安寧...信女貴燕...決定由2008年1月21日起...以後茹素...為的是保一家平安...家宅安寧...乜都可抵

希望細佬大步走過...

好多心底說話...
只知道我要堅強