2007-12-08 14:12:01貴燕

心結

為左細佬既事...屋企既人都部都無覺好訓...我知道屋企3個女人.加上我爸爸都心煩...

一個洗腳唔枺腳既人..去到台灣..真係大洗特洗..完全唔留底...無錢仲去買電單車...已經換突左咁多錢比你..你仲要走去問朋友接濟...我聽左真係好心up..真係太種你...希望而家亡羊補牢..未為晚也...唔係擔心你而家做人..係憂心你第時點為人呢...

你3家姐..大哥..都係好慳家既人..我就更加唔洗講...係咪因為你做細..我地做大既捱過..所以咩都比你最好既..為你設想周到..而家真係錯晒...

亞妹計起條數..如果你順利畢業..你手下留情既應該會用20萬港葡紙...我的天呀....唔計真係唔覺..你竟然用5000-6000港葡紙一個月...大佬...你家姐我.都係用幾百蚊一個月..唔好見我買咁多野同護膚品...我都係個條數...平時慳返先捨得買咋...

屋企死慳死抵...你竟然咁大花筒...你兩個家姐..雖然有工做姐..唔係識印銀紙架..而家屋企正準備嚴厲執行經濟封鎖你...希望你知道...個錢字係點樣去寫...係用開有血有汗架..仲記得細個個時..走去問表哥借錢渡日既日子...中學叫名..因為欠交學費...好彩天無絕人之路...小學校長..比左份補習我地..先從困境走出...到而家..雖然個個都大左..

但你竟然咁...我真係要諗諗計...教返好你先得..唔係我真係好唔安落...

我地笑說..新年同暑期要你拎家用返屋企..其實都係好正常不過既事..因為..好多朋友都係咁...希望你既字典裡除左吃喝玩樂之外..仲知道個錢字既組成...

爺爺mama...外公外婆..如果我地唔識教好貴作..你地要幫幫手..教乖佢...