2007-07-26 16:51:35PrincessKrizia

生日_6..

我跟emily都是幼稚園老師..大家是師姐妹..她早我一屆畢業..而我們是在我一年級時在同一組籌備open day期間認識的..算起來也相識四年了..

之後..我們都相繼畢業..可能是人少少的關係..有時約好了出來..但其中一個沒有空..便又很自然的改期..每次她生日的時候..正值冬天..又近聖誕節..往往都很難約..所以我在夏天生日..又比較接近暑假..所以也有較多時間..亦更易遷就了..

不過..還是想在冬天的時間跟她出來聚一下的..^^

我們到沙田逛逛和吃喝..一起渡過了一個星期三的下午..雖說是平日..但人也不少..我想是因為暑假吧..

希望我們有時間可以多些見面吧..因為我們的相識和聯繫..都是很難得的..

每次我們出來都會互相送贈生日禮物的..我給了她一枝有兩種顏色..每次都能混出不同效果的lip gloss..她給我一條電話繩和一串有助戀愛運的掛飾..真希望它能快些發揮功效啊!~

我們還希望明年暑假可以一起去旅行..如果真的成功..那該多好啊~*
PrincessKrizia 2007-09-01 22:58:14

係呀..我覺得好好呀..可以keep contact..雖然不是常常可以見面..但自在讀同一學校..多些機會吧..haha..希望la~*
我想想下..好像我們有一年冬天一起到過沙田..還看了lego展..是ma?!..不過今年冬天還是要找一天出來!^__^
係ar..我都好想去旅行..不過都有些怕..因我終於開始bu了...但是我們都要plan!!hahaha!
你得閒打下比我la!我個個week都要返......

emily 2007-08-15 13:35:07

hehe...你係我個小師妹呀ma~同你總係有種好親切o既感覺,即使好耐冇出來都可以好多野同你傾~~次次都傾唔晒o既....間唔中打俾你都會傾到唔捨得收線~哈哈~~~我地真係要好好珍惜友誼~
這篇是我和出街的那天日記~~太好呢~梗係可以啦,我地而家又要返浸大,更加方便約食飯啦~仲有我地個暑假都未完~~~睇下去邊度玩好~~~~
仲有我今年生日一定預埋你啦~識o左咁多年都好似冬天從來都冇出過來wor!haha~
仲有仲有要plan旅行呀!好期待!一定要實行到啊~~~~~~~~~~